Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla allerginen miehen sähkötupakalle :(

Vierailija
15.12.2013 |

Mies ei usko, ja haukkuu etten voi häntä tässäkään asiassa (siis tupakoinnin lopettamisessa kannustaa). Mies siis vetää tuota sähkötupakkaa sisällä ja minulla on kok ajan limaa kurkussa ja palan tunne. Nenää kirvelee....

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:59"]

Mies ei usko, ja haukkuu etten voi häntä tässäkään asiassa (siis tupakoinnin lopettamisessa kannustaa). Mies siis vetää tuota sähkötupakkaa sisällä ja minulla on kok ajan limaa kurkussa ja palan tunne. Nenää kirvelee....

[/quote] Johan olet herkka kun siita ei paase ilmaan muuta kuin vesihoyrya!

Vierailija
2/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan siitä ei tule mitään sivusavua, joten passiivisen tupakoinnin oireita ei tule,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpölöpö löpsistä lömps! Taas selvä provo!

Vierailija
4/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta höyrytelleenä ja myös passiivisesti ajoittain altistuneena voisin uskoa, että jotain reaktioita saattaa syntyä, vaikka harvinaista se olisi. Pyydä vaihtamaan makua johonkin radikaalisti erilaiseen ja seuraa mitä tapahtuu? Viimeisenä keinona tietty ajaa pihalle höyryille tai opetella pitämään höyryt keuhkoissa niin pitkään, että ulos ei tule juuri mitään.

Vierailija
5/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mistä tupakka on tilattu. suomalaisessa ei ole kuin vesihöyryä. mentoolille voi oll allerginen kuka vaan. vaihtakaa makua jo son mentoolli tai ostakaa suomalainen?

Vierailija
6/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:11"]

riippuu mistä tupakka on tilattu. suomalaisessa ei ole kuin vesihöyryä. mentoolille voi oll allerginen kuka vaan. vaihtakaa makua jo son mentoolli tai ostakaa suomalainen?

[/quote]Miten niin suomalaisessa ei ole kuin vesihöyryä? Samasta pg ja/tai vg nesteestä ne on tehty, mitä ulkomaisetkin. Ainakaan mulle ei vielä ole muita tullut vastaan.

Vierailija
7/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tekään ette usko :( Ihan selkeästi mulle tulee tuosta oireita, vaikken millekään muulle olekaan allerginen. Ulkomailta tilattuja ovat tietty, ei kai noita Suomesta saakaan ostaa?

Vierailija
8/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:17"]

No niin, tekään ette usko :( Ihan selkeästi mulle tulee tuosta oireita, vaikken millekään muulle olekaan allerginen. Ulkomailta tilattuja ovat tietty, ei kai noita Suomesta saakaan ostaa?

[/quote]Periaatteessa uskon, että noin voikin olla. Kyllä noille nesteille voi olla allerginen. Tarkista sen nesteen koostumus. PG- neste on vissiin helpommin allergisoiva, mitä VG. Pyydä miestäsi vaikka vaihtamaan kokonaan jompaan kumpaan ja katso, miten käy.

Vierailija
9/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Suomesta saa ostaa ilman nikotiinia olevia nesteitä.

Vierailija
10/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prooovooo!

Vierailija
11/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Taitaa tosiaan olla sabotaasia vaikka et itse sita siksi miella. Sahkotupakasta ei tule mitaan hajuja, viime viikolla "poltin" lentokonessa eika kukaan edes paata kaantanyt.

Vierailija
12/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, saan nimittäin itse oireita kaverin sähkötupakoista. En tiedä mitä niissä käyttää, mutta nenä menee tukkoon ja silmiä kirveltää. Tämä siis kun poltetaan sisätiloissa, ulkona en ole huomannut samaa.

Vierailija
13/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:26"]

[/quote] Taitaa tosiaan olla sabotaasia vaikka et itse sita siksi miella. Sahkotupakasta ei tule mitaan hajuja, viime viikolla "poltin" lentokonessa eika kukaan edes paata kaantanyt.

[/quote]

Ei se millekään haisekaan, enkä niin oleväittänytkään! -ap

Vierailija
14/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:20"]

[/quote]Periaatteessa uskon, että noin voikin olla. Kyllä noille nesteille voi olla allerginen. Tarkista sen nesteen koostumus. PG- neste on vissiin helpommin allergisoiva, mitä VG. Pyydä miestäsi vaikka vaihtamaan kokonaan jompaan kumpaan ja katso, miten käy.

[/quote]

ja jos niistä ei olis haittaa niin kyllähän sais polttaa kouluissa, ravintoloissa ja työpaikoilla sisällä

Vierailija
15/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sähkötupakan höyry voi aiheuttaa astma- ja allergiaoireita. Itse höyryttelen ja miehellä se ottaa henkeen, jos sisällä höyryttelisin. 

Vierailija
16/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En jaksa uskoa että PG/VG-suhteella olisi merkitystä. VG:sta tulee enemmän näkyvää höyryä, mutta samaa kamaa käytetään esim. teatterin/yökerhon "savu"koneissa. Sen sijaan erilaiset maut tuoksuvat/haisevat merkittävästi erilaiselta nokkaan. Kaikkea hyvästä hajusteesta sille miltä voisi haista hapanimeölity tuhkakuppi. Ja maku voi siis passiiivisesta tuoksusta riippumatta silti olla ihan eri sille joka sen imaisee.

-t #5

Vierailija
17/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:26"]

[/quote]Kyllä vaan tulee, ja mitä tehokkaampi laite, sitä enemmän tulee.

Itse oon höyryttänyt jo muutaman vuoden ja huomaan kyllä, koska esim vessassa joku on höyrytellyt.

Vierailija
18/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:11"]

[/quote]

Ei ole olemassa suomalaista nikotiininestettä. Lähes kaikki valmistetaan Kiinassa ja loput Amerikassa. Myös ne suomalaisten myymät, joihin on laitettu suomenkielinen pakkaus.

Vierailija
19/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 jatkaa...kyllä siitä hajuakin tulee, jos käyttää makunesteitä. Itsellä menthol-nikotiininestettä ja haisee/tuoksuu monen mielestä teelle.

Vierailija
20/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:28"]

[/quote]

ja jos niistä ei olis haittaa niin kyllähän sais polttaa kouluissa, ravintoloissa ja työpaikoilla sisällä

[/quote]

Kouluista ei tällä iällä ole kokemusta ja olisihan se vähän huonon esimerkin antamistakin, mutta töissä saa imailla ja kolmessa neljästä vakioraflasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä