Nyt riittää muijan temput
On teillä tietämättömillä ja aion antaa sille kenkää avoliitosta.
Asunto on minun joten tänne se ei jää asumaan. Riittääkö jos kannan sen tavarat ulos?
Kommentit (13)
Taas tämän alkkisnaisen seikkailut :D
Ei toista ihmistä voi niin vaan heittää pihalle omasta kodistaan. Laki on naisen puolella, toki naisen pitää etsiä itselleen nopeasti uusi asunto jos sinä kerran niin haluat.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:12"]
Ei toista ihmistä voi niin vaan heittää pihalle omasta kodistaan. Laki on naisen puolella, toki naisen pitää etsiä itselleen nopeasti uusi asunto jos sinä kerran niin haluat.
[/quote]
Ethän vain ole tosissasi?
Joo, niin se vaan on. Jos akka saa päähänsä mennä poliisille valittamaan että kamat on lumihangessa ja ovi säpissä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:18"]
Joo, niin se vaan on. Jos akka saa päähänsä mennä poliisille valittamaan että kamat on lumihangessa ja ovi säpissä.
[/quote]
höpö höpö!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:18"]Joo, niin se vaan on. Jos akka saa päähänsä mennä poliisille valittamaan että kamat on lumihangessa ja ovi säpissä.
[/quote]
Mites muuten silloin kun toinen lähtee ja on oikeasti kauan pois? Kuinka kauan noita avovaimon kamoja pitää säilyttää jos hän ei itse asuntoon tule eikä kamojensa perään kysele?
5 ja 8 ovat oikeassa. Noin vuosi sitten tuli itsellenikin yllätyksenä, käytännössä ainoa keino on hakea entiselle avopuolisolle häätö, mutta siinä kestää. Kävin poliisin kanssa keskustelemassa, eivät voi tehdä mitään. Asunto on ja oli yksin minun omistama, mies ei ollut koskaan osallistunut muuhun kuin satunnaisesti vastikkeeseen (mikä oli minulle ihan ok).
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:18"]Joo, niin se vaan on. Jos akka saa päähänsä mennä poliisille valittamaan että kamat on lumihangessa ja ovi säpissä.
[/quote]
Mites muuten silloin kun toinen lähtee ja on oikeasti kauan pois? Kuinka kauan noita avovaimon kamoja pitää säilyttää jos hän ei itse asuntoon tule eikä kamojensa perään kysele?
[/quote]
Kaipa siinä on joku sääntö olemassa, kysy poliisilta. Eikä toisen omaisuutta saa hävittää, laitat johonkin varastoon jos et halua silmissäsi katsella.
Olehan ap nyt onnellinen rakkaasi puolesta, hän on varmasti löytänyt uuden onnen ja ainahan se on ihana asia kun itselle rakas ihminen on onnellinen! Minkä vaimosi sille voi jos kotona sinä tuijotat kelloa ja ikkunaa - uuden rakkaan kanssa aika kuluu kuin siivillä ja ajantaju voi unohtua. Anna toisen olla onnellinen, eihän se sinulta ole pois!
tavaroita täytyy säilyttää varastossa 3kk ei saa heittää pois.
Tein ennen häätömuuttoja ja tavarat vietiin kaupungin varastoihin ja siellä niitä oli pidettävä 3kk.
Omistat asunnon eli olet käytännössä vuokranantaja.
taasko?