Eipä kestänyt Toni Niemisellä kauaa toipua erosta.
Mä en vain voi käsittää, miten jotkut löytää heti eron jälkeen uuden kumppanin. Tai miten edes haluaa löytää. Vastahan tämä Nieminenkin itki lehdissä yksinäistä joulua... En myöskään ymmärrä naista/miestä, joka ottaa jonkun juuri eronneen. Ei entisestä suhteesta voi vielä olla päässyt yli ja se tulee varmasti haittaamaan uutta suhdetta.
Kommentit (58)
Luin nyt ihan mielenkiinnosta Tonin FB-profiilia ja apua... Voiko kaikilla hänen kavereillaan olla lukihäiriö vai miten voi olla mahdollista, että aikuiset ihmiset kirjoittavat kuin ekaluokkalaiset?
Hui.
No nyt ymmärrän tuon eron. Ei fiksu nainen jaksanut enää jatkaa pettävän debiilin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:51"]
Ihmettelen aina, MISTÄ toiset löytävät heti uusia kumppaneita?! Olen itse eronnut 3 vuotta sitten enkä todellakaan ole missään törmännyt kehenkään potentiaaliseen mieheen eron jälkeen, vaikken tosiaankaan ole kulkenut laput silmillä. Tämä asia on ihmetyttänyt mua aina: muutama kaveri/tuttavakin löytää saman tien uusia miehiä kun edellisestä ovat eronneet. Mä en pääse edes juttuihin kenenkään kanssa!
[/quote]
Uusi pitää olla valmiina odottamassa. That's the point.
Tulikos Tonista hevosmies Veeran kautta? Hän ainakin työskennellyt hevosalalla muuallakin kuin heidän omien hevosten kanssa ja opettiko hän Tonille hevoshommat vai miten ne tulivat parin elämään.
Omalla tavallaan ymmärrettävää että Toni petti Veeraa. Menevälle miehelle hän liian tasapaksu ja väritön puoliso.
Veera jäi näppejä nuolemaan. Johan nyt Toni uuden löytää. Ihan kiva että löysi uuden. Eihän se tarvi kestää loppuelämää. Onnea Tonille!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:48"]
Omalla tavallaan ymmärrettävää että Toni petti Veeraa. Menevälle miehelle hän liian tasapaksu ja väritön puoliso.
[/quote]
Itse en Veeraa tunne, mutta ainakin ulkoisesti näyttivät ihan identtisiltä kaksosilta. AIVAN samannäköiset.
Luulen, että tämä pariskunta oli vähän erilaisella älyllisellä taajuudella. Veera kuitenkin käsittääkseni on ihan fiksu, Toni taas ei vaikuta ihan ruudinkeksijältä. Eikä kaikkien toki tarvitsekaan olla, kyllä elämässä pärjäämiseen tarvitaan muitakin avuja kuin pelkkää älyä. Mutta kyllähän se pidemmän päälle turhauttaa (kokemusta on...) kun itse on "normaali" ja puoliso ei osaa edes kirjoittaa kunnolla. Kyllähän niistä hevosista aikansa juttelee mutta mitäs sitten, jos haluaisi joskus puhua jostain muusta...
Palsta mammat varmaan odottivat että Nieminen olisi ruvennut ryyppäämään ja alkoholisoitunut eron myötä. Pettymys on suuri kun tämä ottikin uuden entistä paremman muijan:`D
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:05"]
Palsta mammat varmaan odottivat että Nieminen olisi ruvennut ryyppäämään ja alkoholisoitunut eron myötä. Pettymys on suuri kun tämä ottikin uuden entistä paremman muijan:`D
[/quote]Veikkaan, että tästä uudesta muijasta ei ole kirjoittamaan kirjaa. Osaa ehkä tupakoida ja meikata yms. epä-älyllistä ja Niemisen tasolle sopivaa.
Ja nyt lähti jo uusi muikkelikin vetämään, löysikö toni taas uuden elämänsä rakkauden ja vanha vaihtoon? Vai kuinka kävi? Lööpeistähän se saadaan pian lukea. Ihmettelen, vaan että jos ollaan tosissaan rakastuttu ja muutama kuukaisi sitten vasta kihlauduttu, niin mitä rakkautta se sellainen on...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:05"]
[/quote]Veikkaan, että tästä uudesta muijasta ei ole kirjoittamaan kirjaa. Osaa ehkä tupakoida ja meikata yms. epä-älyllistä ja Niemisen tasolle sopivaa.
[/quote]
En tiennytkään, kuinka tyhminä sairaanhoitajia av:lla pidetään.
Ei taida Tonille yksi nainen riittää..Seiskan mukaan Toni on käpälöinyt naisia siellä sun täällä ja tälle uudelle Johannalle taisi nämä Tontsan touhut riittää...
Tonilla taitaa olla kohta yhtä tasokkaita naisia kuin Nykäsellä.. :D Miettikääs Nykäsen kavalkaadia, mistä se alkoi? :D Alussa olivat kauniita, sen jälkeen rikkaita ja nytten sitten yksinhuoltajalinjalla mennään. Ei voi kun nauraa, itkeä ei tämän takia voi.
Toni vois ottaa sen Sanna Suutarin seuraavaksi. Ois oikeen Matti ja Mervi vol 2. Sitten tosi tv ohjelma eetteriin nimellä: "Suutarin lapsella ei ole kenkiä"
Veikkauksia, kuinka kauan menee kun taas joku uusi nainen tuodaan julkisuuteen?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:00"]
Ei taida Tonille yksi nainen riittää..Seiskan mukaan Toni on käpälöinyt naisia siellä sun täällä ja tälle uudelle Johannalle taisi nämä Tontsan touhut riittää...
[/quote]
No jaa, ainakin Iltiksessä tämä Johanna parkuu, kun Toni otti ja hilpasi: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288753871580.html?pos=ok-nln
Iltasanomien juttua näköjään rukattu...aamulla oli vielä että Johanna purki kihlauksen...
No eiköhän tämä tai joku muu naikkonen ole ollut kuvioissa jo vähän kauemmin. Uskon kyllä että Veera jätti, taisi kyllästyä naisten pyörittämiseen. Toni tuskin ymmärtää miksi, hän on kuitenkin ravimies. Niille on ihan normaalia kuksautella kaikkia kivannäköisiä typyleitä, ei se tarkoita että avioliitossakaan mitään vikaa olisi.
Kaverin ravivalmentajamies oli ihan ihmeissään kun kaveri suuttui siitä, että mies oli kaatanut koko kylän heppatytöt vaimon työmatkojen aikana. Eihän se vaimolta ollut pois, tämä kun ei muutenkaan ollut silloin kotona. Kaveri otti eron eikä hänenkään miehensä oikein käsittänyt että miksi, kävivät parisuhdeterapiassakin ja miehen mielestä heillä meni ihan mukavasti.