Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkosuomalaiset, millä mielellä Suomeen jouluksi?

Vierailija
15.12.2013 |

Itse en ole ollut 3 vuoteen Suomessa jouluna ja nyt menen. Samat fiilikset kuin aina, tavallaan kiva mennä mutta takaisin lähteminen on vielä mukavampaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka joulu maailmalla asuen, mutta olin siis viime joulunakin Suomessa. Nyt tuntuu että tosi kiva käydä taas himassa katsomassa vanhempia, isovanhempia ja kavereita. Tosin epäilen että viikossa ehtii tulla jo ikävä takaisin uutta kotimaata.

Vierailija
2/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:12"]

Toka joulu maailmalla asuen, mutta olin siis viime joulunakin Suomessa. Nyt tuntuu että tosi kiva käydä taas himassa katsomassa vanhempia, isovanhempia ja kavereita. Tosin epäilen että viikossa ehtii tulla jo ikävä takaisin uutta kotimaata.

[/quote]

Minulla on 14. vuosi menossa ulkomailla. Alkuvuosina tuli ehkä käytyä useammin, mutta ajan mittaan käynnit on harventuneet. Lomiakaan ei tietenkään ole rajattomasti ja on paljon muitakin maita, joihin on kiva reissata loma-aikoina :)

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ulkomailla 20v. Yhden joulun niistä Suomessa. Oli todella kamalan kylmä -30-35c. Ei ollenkaan mukavat muistot, kun piti muka lapsia tuoda lumeen...

sisällä koko loma.

Vierailija
4/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellutkaan mennä Suomeen jouluna. Joulut vietän perheen kanssa, ja talvi nyt ei muutenkaan ole ihan optimaalisinta aikaa lomailla Suomessa.

Vierailija
5/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään joka toinen vuosi Suomessa joulun aikaan. Tänä vuonna ei, lennetään perjantaina Karibialle :)

Itse en oikein tykkää kesällä tulla Suomeen, kun säät ovat mitä sattuu. Välillä tullaan maks. viikoksi ja vietetään loppuloma sitten kotona tai ulkomailla.

Vierailija
6/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ulkomailla 20 vuotta ja pyrin viettämään joka toisen joulun Suomessa, mutta nyt on jäänyt useampi väliin mm raskauksien takia. Odotamme siis joulua Suomessa innosta pinkeinä, ihanaa mennä mun lapsuuden kotiin koko sisarusparven kanssa, can't wait!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme