Joulu ei merkitse minulle yhtään mitään
Joulu ei sitten merkitse yhtään mitään! Häslätkää ja ostelkaa, osta, osta! Mutta älä tule mulle tuputtamaan tätä sontaa.
Kommentit (6)
Ok. Joulu ei kyllä ole ostojuhla. Just olin kauneimpia joululauluja laulamassa, ihan ilmasiks, eikä mainittu ostamista koko tapahtumassa. :)
Ap, onhan sulla mahdollisuus olla jouluna töissä, onhan?
Tai sitten voisit vietät vapaasi yksin omissa oloissasi telkkaria katsellen. Tai matkustaa ulkomaille jonnekin palmun alle. Kyllä joulua pakoon pääsee, jos se ei yhtään nappaa.
Toivottavasti olet joulun töissä ja annat jollekin ihanan joulunajan perheensä kesken.
Vähän samoilla linjoilla minäkin.Älytöntä hössötystä joka puolella yhden illan takia.Laitan kyllä sapuskat ja koristeita ja muutaman lahjan ostan lapsille,siinä se.Niin ja töissä olen aattona :)
Töissä aattona ja en elo myöskään kiinnostunut hössöttämisestä yms yhden illan takia...niin ja perheen kanssa voi viettää aikaa muulloinkin ,kuin jouluna :)
en häslää enkä osta osta osta. Mutta RAKASTAN JOULU. Sitä, että hiljennytään perheen kanssa, eikä pidetä pariin päivään keneenkään muuhun yhteyttä vaan ollaan oikeasti perheen kesken.