Saakelin koiranomistajanaapuri!!!
Meillä asuu naapurissa eräs isokokoisen chihuahuan omistaja. Se ärsyttävä koira haukkuu (ulkona) kokoajan, jopa silloin kun pitäisi nukkua! Kerran se puri 3v tyttöäni, ja arvatkaas, mitä naapuri siihen sanoi: "No meidän "Fifi" vähän innostus, ei haittaa Fifi", vaikka meidän tyttö itki. Sitten koiranomistaja antaa sen piskin juosta meidän pihalla! Kun menin palauttamaan sen omistajalle, niin se vain sanoi: "No kun meidän pikku Fifi vaan leikki, ei haittaa kun ei mitään sattunut". Kun se rakki repi tyttöni ulkohousuja (jotka olivat hänen päällään), niin isoveli, 7v, hätisteli koiran pois samalla kun minä olin tulossa pihalle katsomaan, mitä tapahtuu. Naapuri sanoi minulle: "Nyt sun pojan pitää tulla pyytää anteeksi meidän Fifiltä, se sai traumoja!". Ja tuo samainen naapuri sanoo kokoajan, että: "Meidän Fifi on inhimillinen olento, silläkin on tunteet". Tämä naapuri on siis jtn 30v koirahullu nainen.
Kommentit (13)
Kiva provo muuten, mutta taitaa olla vielä kesken tuo nöffi-stoori, ni ei jaksa, kiitos :)
Terjoa herkkupullia niin se rauhoittuu <3
No ei se koiran vika ole, jos omistaja on taliaivo. Ei auta piikille vienti, jos idiootti omistaja ottaa uuden koiran tilalle. Ota naapuri tiukkaan mutta asialliseen puhutteluun tai kirjoita viesti. Jos ei auta, yhteys poliisiin.
vie eläinsuojaan aina kun saat kiinni. ehkä rupee koira pysymään narussa kun maksaa aina sen hakumaksun.
Aina kun Fifi tulee sun puolelle, syötät sille Fifille risiiniöljyyn kastettua pullaa. Niin se Fifi ruikkupaskantaa naapurisi lattiat, sohvat, matot, sängyt ja koko asunnon.
Miten iso on isokokoinen chihuhua?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:15"]
Miten iso on isokokoinen chihuhua?
[/quote]
Läski?
Vie se seuraavalla kerralla rankkurille.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:41"]
Piikille.
[/quote]
koira vai omistaja?