Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän ihmeessä rintojeni kuppikoko on kasvanut b:stä c:hen.

Vierailija
15.12.2013 |

Ympärysmitta aina vain sama, muualta olen noin yhtä hoikka kuin ennenkin. Raskaana en ole enkä ole ollut, ikää jotain päälle kolkyt. Kumma juttu todellakin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D No ei ole sellaista autoa ei, mutta parempi välttääkin sitten ostamasta ikinä, koska en halua mitään megakokoisia rintoja kroppaani... B oli mun vartaloon just hyvä ainakin omasta mielestäni. ap

Vierailija
2/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu. Tosin olen jo lähempänä 40v ja nyt vuoden-kahden aikana rinnat on kasvaneet yhdellä kuppikoolla. Ja paino on pysynyt samana. Itse olen vartalomalliltani ns päärynä ja aiemmin tuntui että kaikki rasva kertyi reisiin ja takapuoleen. Nyt on tullut paitsi rintoja niin myös mahaa enemmän.

Olen ajatellut johtuisiko siitä että estrogeenitaso alkaa tässä iässä jo laskea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kerro mullekin jos keksit... Mulla näkyy lihominen vaan epätoivotuissa paikoissa, rinnat sen sijaan pysyy prikulleen samanlaisina kuin ne on ollut iät ja ajat..

Vierailija
4/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen.

T: raskauden jälkeen rinnat rupsahti a kuppiin.

Vierailija
5/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käsittänyt että ennen vaihdevuosia tuota kasvua vois tullakin, selittyy hormonien epätasapainolla ennen kuin toiminta hiipuu...

Vierailija
6/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivien kaavoitus on aivan mallimestarin mausta kiinni. Sen vuoksi vaatteita kannattaa aina sovittaa ennen ostamista.

Vierailija
7/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:00"]

Rintaliivien kaavoitus on aivan mallimestarin mausta kiinni. Sen vuoksi vaatteita kannattaa aina sovittaa ennen ostamista.

[/quote]

No sinähän sen pointin oikein tajusitkin... huoh. Minun vanhat, siis lukuisat b-kupin vanhat liivini ovat jääneet pieniksi. Että silleen. Useissa uusissa b on pieni, c on sopiva. Luulen tietäväni aika lailla muodista sekä vaatteista kokoluokituksineen, että kiitos vaa. ap

Vierailija
8/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että sovitit vihdoin oikean kokoisia liivejä. Kaikihan me ollaan B-kuppia.. Suurin osa suomalaisista ostaa vääränkokoisia liivejä.

Vierailija
9/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että sovitit vihdoin oikean kokoisia liivejä. Kaikihan me ollaan B-kuppia.. Suurin osa suomalaisista ostaa vääränkokoisia liivejä.

Vierailija
10/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miekin,sie ostit nyt vasta oikeaa kokoa olevat liivit. Käy liikkeessä,niin varmuudella mittaavat sulle oikean koon...

Vierailija
11/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:35"]Ympärysmitta aina vain sama, muualta olen noin yhtä hoikka kuin ennenkin. Raskaana en ole enkä ole ollut, ikää jotain päälle kolkyt. Kumma juttu todellakin.

[/quote]

Susta tulee keski-ikäinen pallukka.

Vierailija
12/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:09"]

[/quote]

No sinähän sen pointin oikein tajusitkin... huoh. Minun vanhat, siis lukuisat b-kupin vanhat liivini ovat jääneet pieniksi. Että silleen. Useissa uusissa b on pieni, c on sopiva. Luulen tietäväni aika lailla muodista sekä vaatteista kokoluokituksineen, että kiitos vaa. ap

[/quote]

Purnaatko ihan tosissasi minulle? Minä olen alan koulutuksen saanut ihminen ja osaan piirtää kaavoja unissanikin. Olen myös työskennellyt vaatetusteollisuudessa, nimenomaan kaavoja piirtämässä. Oletko koskaan ajatellut, että naisten rintaliivit menevät paremmin kaupaksi kun laittaa niille "yhden kuppikoon bonuksen"? Myös kenkäteollisuudessa osataan laittaa naisten kenkiin puolestaan yhtä numeroa pienempi koko.

Vierailija
13/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuki kitasi, ämmä.

ap

Vierailija
14/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 19:09"]

[/quote]

[/quote]

Purnaatko ihan tosissasi minulle? Minä olen alan koulutuksen saanut ihminen ja osaan piirtää kaavoja unissanikin. Olen myös työskennellyt vaatetusteollisuudessa, nimenomaan kaavoja piirtämässä. Oletko koskaan ajatellut, että naisten rintaliivit menevät paremmin kaupaksi kun laittaa niille "yhden kuppikoon bonuksen"? Myös kenkäteollisuudessa osataan laittaa naisten kenkiin puolestaan yhtä numeroa pienempi koko.

[/quote]

Ilmeisesti siis jopa käydään ihmisten kotona pienentämässä vanhojen rintsikoiden kuppeja. Tai sitten sulla todella on suuria ongelmia luetunymmärtämisessä.

ohis

Vierailija
15/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:21"]Tuki kitasi, ämmä.

ap

[/quote]

Olet kireä rintainen viulunkieli!!!!!

Vierailija
16/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Kireä Rintainen?? :D Mene sinä nyt siitä venytteleen niitä a-kupposia rusinoitasi ja jätä meidät rinnat omaavat naiset rauhaan, sinä senkin rintakateellinen ruikuttaja. (Keskustelun taso ei koskaan yllätä täällä av:lla, siis suunnilleen tätähän osasin odottaakin...) ap :)

Vierailija
17/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko rintojen muoto muuttunut? Rintojen lievä tubulaarisuus ainakin saattaa korjaantua iän myötä. Itselleni kävi jopa niin, että kolmenkympin tienolla rinnanympärys kasvoi päältä mitattuna 91 sentistä 96 senttiin. Alusmitta pysyi samana, enkä muutenkaan lihonut. Raskaaksikin tulin vielä tuon jälkeen laakista, joten vaihdevuosistakaan ei ollut kyse. Ihmettelin asiaa, kunnes luin jostain imetystukisivulta tubulaarisista rinnoista ja totesin, että nuorempana varmaan sitten oli sellaiset ollut. Rintakudos ei nimittäin oikein vielä parikymppisenäkään riittänyt täyttämään B-kupin yläosaakaan kaikissa malleissa. Ammattilaisen autettua sovituksessa siirryttiin suoraan D-kuppiin, ja raskausaikana E-kuppiin ( taulukkojen mukaan silloin olisi mennyt jopa F, mutta niihin sentään kudosta oli liian vähän nännin yläpuolella).

Vierailija
18/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:21"]

Tuki kitasi, ämmä.

ap

[/quote]

Kylläpä on sivistynyttä käytöstä arvon rouvalla näin joulun alla. Mietipä sitä, että juuri sinunlaistesi itsetunto-ongelmaisten vuoksi mietitään tarkkaan minkälainen kokonumero tuotteeseen laitetaan. Anteeksi, että pudotin sinut vahingossa alas pilvilinnoista.

Vierailija
19/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaikka ne kaavasi, nalkutin.

Vierailija
20/29 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus tätä palstaa oikeasti. Mikä mania teillä provoilijoilla on nyt päällä?