Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kenenkään täydy olla toisen puolesta iloinen!

Vierailija
15.12.2013 |

Olen aina ihmetellyt tätä "pakkoa", että vaikka itseen sattuu, pitää toisen puolesta tuntea iloa. Minun mielestäni ei tarvitse, jos ei pysty. Ainoa mihin pitää pystyä, on käyttäytymään kohteliaasti ja vaikka raskausuutisen kuultuaan onnitella. 

Mitään ei ole pakko itse tuntea. Olenko ainoa, joka ajattelee näin? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tälle ihan oma ketju perustaa, etkö voi sinne alkuperäiseen ketjuun kommentoida ?

Vierailija
2/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ei kai sitten jos on noin empatiakyvytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:42"]

Pitikö tälle ihan oma ketju perustaa, etkö voi sinne alkuperäiseen ketjuun kommentoida ?

[/quote]

Ai, kun haluan tietää että onko muita samoin ajattelevia, niin ei saa aloittaa omaa ketjua? 

Vierailija
4/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä miksi pitäisi iloita jos toinen saa esim. isopalkkaisen työn sillä eihän se minua hyödytä tippaakaan:D En minä halua viedä sitä mikä toisilla on mutta en minä siitä iloitsekaan.

Vierailija
5/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekkäältä kuulostat. Mites on, jos jollain on surua, pystytkö vilpittömästi ottamaan osaa? Miten koet sen, että itse onnistut jossain erinomaisesti ja ystäväsi sanoo olevansa puolestasi tosi iloinen? Miltä se tuntuu? Ei se ole sinulta pois, jos iloitset tai suret toisen puolesta. Hei, vähän empatiaa kehiin!

Vierailija
6/6 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse iloita toisen puolesta.  Ei myöskään surra.

Mutta ei myöskään voi vaatia empatiaa muilta, kun itsellä menee huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä