Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä takia minulla on aikaa perheelle, työlle ja itselleni!

Vierailija
15.12.2013 |

Minulla on aikaa perheelle, minulla on mies ja kaksi pientä lasta, joiden kanssa vietän aikaa ja meidän elämä on melko kiireetöntä kuitenkin. Minulla on mukava työ, joka joskus kyllä kuormittaa ja töitä täytyy tuoda kotiin, mutta vastuuta on mukavasti ja edetä voi vielä vaikka kuinka pitkälle. Minulla on oma harrastus, johon menen välillä lasten kanssa ja välillä ilman. Toinen harrastus, valokuuvaminen, on sydäntä lähellä ja siihenkin löytyy aikaa.

Ystäviä tapaan, autan heitä ja he välillä meitä. Eilen oli ystävien kesken ihanat pikkujoulut :) 

Meillä on myös siistiä, tavarat paikoillaan ja puhdasta. Tehdään miehen kanssa vuoronperään ruoat ja pidetään huolta lapsista ja kodista. Mieskin ehtiää harrastaa kaksi kertaa viikossa. 

Arvatkaa miten tähän on aikaa?

Meillä ei ole telkkaria ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on telkkari, mutta en katso sitä :)

Mullakin on aikaa käydä salilla ja tavata kavereita jne

Vierailija
2/8 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvaan toisenkin syyn. Lapsesi eivät ole vielä aloittanut harrastusrumbaansa.

Muuten, telkkari vei ihmisten ajan joskus 80-luvulla. Nykyään sen tietokone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on telkkari ja hyvien elokuvien ja sarjojen katselu on perheen yhteinen harrastus. Minun ammattianikin se liippaa.

Ja oikein hyvin riittää aikaa vaativalle työlle tv-journalistina, lapsille ja miehelle ja harrastuksillekin.

Ap hyvä, totta kai pitää priorisoida. Sinä olet löytänyt hyvän balanssin. Mutta ei se tv nyt mikään pelsebuubin keksintö ole, sieltä tulee paljon hyvääkin ohjelmaa - olennaista on osata valikoida ja pitää omissa näpeissä se, miten televisiota käyttää.

Vierailija
4/8 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käskee siihen hirveään rumbaan lähteä mukaan? Tuo on sitä odotahan vaan - mantraa. Ei kaikille silti tule viittä eri harrastusta per lapsi ja vanhempien omat vielä päälle.

Ja katson minäkin ohjelmia, netistä. Nytkin katsoisin, mutta areena tökkii. 

ap

Vierailija
5/8 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukoillakaan ei oo telkkaria,ovat maanviljelijöitä,muttei mitään lestadiolaisia olla kummiskaan. Siel käy aina niin paljon naapureita/tuttavia kylässä ettei telkkaria osaa kaivatakkaan tai pihalla ym.on aina jotain askaretta. Läppärillä sit kattovat uutiset ym.netistä kun niille sopii. Tulee enempi seurusteltua ihmisten kans kun ei oo telkkua. Suurin aika sit kuluuki ain keittiössä kahvilla istuessa :)

Vierailija
6/8 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, netistä katsottu tv-ohjelma on televisiota sekin. Ihan sama, katsotko sitä netistä, tabletilta, kännykästä vai perinteisestä telkkariruudusta.

4

Vierailija
7/8 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, toisaalta se ohjelmien tuijottelu netistä tai vaikkapa kännykästä vasta epäsosiaalista hommaa onkin. Kun niitä ohjelmia katsotaan yhdessä porukalla isommalta televisioruudulta, syntyy koko ajan antoisia keskusteluja sisällöistä ja ilmaisutavoista. Niitä ei synny, kun jokainen katsoo omalta nettiruudulta ohjelmia. Toki se jälkimmäinen joustaa sitten mukavasti oman muun tekemisen mukana, mutta ei se televisioruudulta katsominenkaan nyt enää ole 30 vuoteen ollut aikaan sidoksissa, videonauhurien ja digoboksien ansiosta...

4

Vierailija
8/8 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä on tv, silti ehdin kaikkea samaa mitä ap, mun lapset harrastaa ja tarvitsevat kyytejä niihin, ehdin senkin, ihan hyvin.

Mistä se meillä sitten johtuu, kun on tv...? Siitä, että olen yh, ehdin, jaksan ja voin.

Meillä on mukavaa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi