Pystyisitkö rakastelemaan Harri Syrjäsen kanssa?
Kommentit (32)
Todellakin, kerran oli lähellä, mut...
Eikä tykkää mistään pojista, sillä on vaimo ja 2- ja 4-vuotiaat lapset!
Voi hitsi mikä tilanne tässä ketjussa sillä, joka melkein sai! Mmmmhh...
Silloin joskus kokki-ohjelman aikoihin kuolasin kun näin sen ja se karhea ääni..eli kyllä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:09"]
kuka se on?
[/quote]
Se on se mtv3 entinen säämies, jolla oli liian pieni takki, päältä kalju ja takana tukkaa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:09"]
kuka se on?
[/quote]
Se on se mtv3 entinen säämies, jolla oli liian pieni takki, päältä kalju ja takana tukkaa.
[/quote]
Ei ollut.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:09"]
kuka se on?
[/quote]
[/quote]
Ei ollut.
[/quote]
Voi ei, mä luulin , että se oli se,kääk, mä olen tyhmä kerro jo kuka se on. Ohho.
Kainaloon saattaisin kyetä vetämään jos joku kaunis nainen imisi samalla kiveksiäni
Joo jos se olis hiljaa,en kestäis sitä itteensä täynnä olevaa puhetyyliä :)
1. En, koska on naimisissa ja kunnioitan sitä.
2. En, Syrjänen ei sytytä.
3. Ei mitenkään mahdollista, en sytytä Syrjästä.
Mun mielestä on hienoa että Syrjänen jätti kuin nallin kalliolle sen mt-ongelmaisen Sanna Mämmin, velan joka on keksinyt itselleen uran ELÄMÄNTAPAVALMENTAJANA. :'D harri on fiksu mies kun vaihtoi velan siihen upeaan naiseen josta sai hyvän vaimon ja äidin kaipaamilleen lapsilleen.
Harri Syrjäsenoloisten miesten kanssa mielelläni muhinoisin.
No en pystyisi, koska olen toisessa parisuhteessa, samoin Harri. En usko että myöskään tapaisimme missään tai että edes kelpaisin hänelle.
Muuten kyllä kelpaisi. Nami! ;)
En! Kauhee äijä.