Miten reagoisit, jos 22-vuotias tyttäresi kertoisi olevansa raskaana?
Omasta puolestani voin sanoa, että olisin todella järkyttynyt. En olisi itse missään nimessä ollut valmis äidiksi parikymppisenä. Bailaaminen oli paljon tärkeämpää.
Kommentit (9)
Kyllä nielaisisin. Sitten lupaisin tukea häntä, päätyisi hän mihin ratkaisuun tahansa.
Onnittelisin. Itse aloin yrittämään miehen kanssa lasta tuon ikäisenä. Mutta lapsen saimme vasta hoitojen kautta kun olin 26v.
Onnittelisin. Itse aloin yrittämään miehen kanssa lasta tuon ikäisenä. Mutta lapsen saimme vasta hoitojen kautta kun olin 26v.
Sain esikoiseni täytettyäni 23v ja olin täysin valmis. Kysyisin, mitä lapseni on ajatellut tulevaisuudestaan ja olisin täysillä tukena :) varmaan tirauttausin ne pari kuuluisaa kyyneltä onnesta, mikäli lapsi saisi syntyä.
Onnittelisin tietysti :) Itse en olisi tuon ikäisenä ollut vielä valmis äidiksi, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö joku muu olisi.
Te ketkä ette onnittelisi, vaan alkaisitte abortista vihjailemaan yli 20-vuotiaalle niin olette kyllä jotenkin empatiakyvyttömiä paskoja. Ette edes ymmärrä, miten se sattui tuon ikäisenä kun sitä toivottua lasta ei tullut. Terv. nro 4
Tuskin sanoisin muuta kuin onnea. Olin itse 21v. kun esikoinen syntyi ja täysin valmis äidiksi. Kaikki eivät halua bilettää.