Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit, jos 22-vuotias tyttäresi kertoisi olevansa raskaana?

Vierailija
14.12.2013 |

Omasta puolestani voin sanoa, että olisin todella järkyttynyt. En olisi itse missään nimessä ollut valmis äidiksi parikymppisenä. Bailaaminen oli paljon tärkeämpää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sanoisin muuta kuin onnea. Olin itse 21v. kun esikoinen syntyi ja täysin valmis äidiksi. Kaikki eivät halua bilettää.

Vierailija
2/9 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nielaisisin. Sitten lupaisin tukea häntä, päätyisi hän mihin ratkaisuun tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin Onnea ♥

Vierailija
4/9 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelisin. Itse aloin yrittämään miehen kanssa lasta tuon ikäisenä. Mutta lapsen saimme vasta hoitojen kautta kun olin 26v.

Vierailija
5/9 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelisin. Itse aloin yrittämään miehen kanssa lasta tuon ikäisenä. Mutta lapsen saimme vasta hoitojen kautta kun olin 26v.

Vierailija
6/9 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni täytettyäni 23v ja olin täysin valmis. Kysyisin, mitä lapseni on ajatellut tulevaisuudestaan ja olisin täysillä tukena :) varmaan tirauttausin ne pari kuuluisaa kyyneltä onnesta, mikäli lapsi saisi syntyä.

Vierailija
7/9 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelisin tietysti :) Itse en olisi tuon ikäisenä ollut vielä valmis äidiksi, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö joku muu olisi.

Vierailija
8/9 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä ette onnittelisi, vaan alkaisitte abortista vihjailemaan yli 20-vuotiaalle niin olette kyllä jotenkin empatiakyvyttömiä paskoja. Ette edes ymmärrä, miten se sattui tuon ikäisenä kun sitä toivottua lasta ei tullut. Terv. nro 4

Vierailija
9/9 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikis taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme