Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäikäinen Hobitti-leffaan?

Vierailija
14.12.2013 |

Ikäraja 12, mutta nuorempi pääsee vanhemman kanssa, mutta kannattaako?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 44-v on siellä just. Ajattelin että olisi yli-ikäinen, mutta hän ehdottomasti halusi mennä joten sai luvan. Kaverinkin otti mukaan.

Vierailija
2/10 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meinaa mennä 9 v. isin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotias on ihan innoissaan menossa. Pääsi viime vuonna isänsä kanssa katsomaan ensimmäistä osaa.

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 18:44"]

Ikäraja 12, mutta nuorempi pääsee vanhemman kanssa, mutta kannattaako?

[/quote]

Vierailija
4/10 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta. Mä en päästäisi omaa 10-vuotiastanikaan, mutta se reagoi aika voimakkaasti tuon tyyppisiin elokuviin. Joku toinen nuorempikin voisi hyvinkin mennä. 

Vierailija
5/10 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin viime vuonna katsomassa 9-vuotiaan kanssa ja tänä vuonna menen siis 10-vuotiaan kanssa. 

Vierailija
6/10 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään katsomassa tuon. Aika paljonhan tuossa on mm. väkivaltaisia taistelukohtauksia ja jännitystä riittää niin, että itsekin muutamassa kohdassa ihan hätkähti. Harkitsisin vahvasti veisinkö alle 12 vuotiaan tuota katsomaan. Riippuu toki myös siitä, millainen lapsi on kyseessä.

Muuten kyllä loistava leffa. Vähintäänkin ensimmäisen osan tasoinen ja malttamattomana jään odottamaan viimeistä osaa.

Vierailija
7/10 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiasta en päästäisi missään tapauksessa. Mutta jotkut 6-vuotiaat ovat jo tottuneita väkivaltaan, heitä ei tuokaan varmaan hetkauta. 

Vierailija
8/10 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:43"]

Muuten kyllä loistava leffa. Vähintäänkin ensimmäisen osan tasoinen ja malttamattomana jään odottamaan viimeistä osaa.

[/quote]

OT, mutta ei voi mitään.. Pidin ekasta osasta tosi paljon, tämä toka oli ekalla katselukerralla pettymys. Tänään katsoin toisen kerran ja osasin katsoa "vain leffana", en kirjaan perustuvana.. Komea ja hienosti tehty yms, sitä ei käy kieltäminen. Huono puoli vaan tässä kohtaa, että kirja on tullut muutamaan kertaan luettua.

Vierailija
9/10 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:43"]

[/quote]

OT, mutta ei voi mitään.. Pidin ekasta osasta tosi paljon, tämä toka oli ekalla katselukerralla pettymys. Tänään katsoin toisen kerran ja osasin katsoa "vain leffana", en kirjaan perustuvana.. Komea ja hienosti tehty yms, sitä ei käy kieltäminen. Huono puoli vaan tässä kohtaa, että kirja on tullut muutamaan kertaan luettua.

[/quote]

Oon mäkin lukenut kirjan pariin kertaan, mutta viimeisimmästä kerrasta on useampi vuosi onneksi. Ihan tarkoituksella en lukenut kirjaa uudestaan ennen tätä trilogiaa, sillä onhan melko absurdia, että parisataa sivuisesta kirjasta voitaisiin tehdä 3 kpl 2-3 tunnin mittaista leffaa. Pakkohan siinä on ollut tuoda jotain lisätapahtumia tarinaan tai muuten juonenkulku on todella hidas. Osa lisätapahtumista on kai muuten tapahtumia, joita on mainittu Sormusten Herran lisäliitteissä.

Vierailija
10/10 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin tuolla edellisellä, eli viime vuonna olin 9-vuotiaan kanssa ja tänä vuonna siis 10 v. Nuorempaa en veisi, meillä noudatetaan ikärajoja aika tarkasti.