Ostin lapselle liian kalliin takin, nyt kaduttaa.
Urheilukaupasta, 200 euroa. En tajua, onko mitään järkeä ostaa tuon hintaista takkia. Menin kai jotenkin hintasokeaksi, kun siellä oli niin kalliita takkeja rekeissä. Kalleimmat yli 400 euroa ja halvimmat 150, siis tällaiset intersportin icepeak- yms. takit. Hieno se kyllä on ja poika 13 v. tykkää, mutta... kauhistus sentään =(. Mua tekee ihan huonoa, eikä ajatus nyt jätä rauhaan. Ostatteko te muut noin kalliita laskettelutakkeja tms. nuorisolle?
Kommentit (29)
Mä ostin 170 euron takin 15-vuotiaalle. Mutta tyttö on jo lopullisissa mitoissaan aika lailla ja takki kestänee pari-kolme vuotta. Toivottavasti. 200 euroa kasvuikäisen takista on mulle liikaa, en maksa edes satasta. Mutta ap, mitä sä suret jos olet takin jo maksanut. Jos olisit pikavipillä tai luotolla maksanut, pitäisi surra saatko sen maksettua joulun jälkeen. Ei kaikille 200 euroa takista ole liikaa ja saapahan poikasi lisää katu-uskottavuutta kavereiden keskellä.
No ei se ole kin 50 euroa normitakkia kalliimpi. Säästät sen rahan sitten jostain muusta.
Takki on kyllä surkee investointi, käytettyjä vaatteita myymällä ei paljo kyllä rikastu. Turha puhua investoinnista. Mutta ajattele että poika sai nyt tälle talvelle tosi kivan takin. Teinit kasvaa ja maku muuttuu niin nopeasti, että käyttöikä ei välttämättä ole ku yksi talvi. Tehty mikä tehty, unohda harmittelu ja koita iloita pojan kivasta takista.
Eihän tuo ole kallis takki? Ihan normihintainen.
No jos noin ahdistaa niin palauta se takki.
Tajuan tilanteen ja en kyllä ostaisi. Tai saattaisin vahingossa ostaa.
Ajattele niin, että lapsi sai hyvän takin ja sillä voi olla kenties jälleenmyyntiarvoa myöhemmin. Ja se on vain rahaa. Se ekstra satanen olisi hurahtanut sulta johonkin muuhun kuitenkin.
Palauta takki ja hae se kohta takaisin alennusmyynneistä.
Kaikki riippuu siitä miten paljon sulla on rahaa. Jos on rahaa maksaa takista 200e, niin mikäs siinä. Jos se on pois jostain muusta tärkeästä, ostetaan luotolla tms, niin se on typerää.
Joo no onhan 200 euroa iso raha, mutta kyllä mä voisin kuvitella ostavani joskus sen hintaisen takin. Turha sitä nyt on jälkikäteen katua, äläkä nyt ainakaan lapsesi kuullen. Ei muutakun takki käyttöön hyvällä omallatunnolla. Miettikää tosiaan mitä ihmiset maksaa uusista älypuhelimista, tableteista sun muista.