Asteikolla 1-10 paljonko pidät työstäsi ja mikä on ammattisi?
Ja paljonko vuositulosi?
Minä annan 8, liikenneturvallisuustyä, palkka noin 34 000, teen lyhennettyä työaikaa, muuten palkka olisi noin 42 000 täysillä tunneila.
Kommentit (15)
6
Palkanlaskija. Tietyt hommat tehtävä tiettyyn aikaan eli töihin raahauduttava vaikka pää kainalossa. Huono palkka, vähänkö ketuttaa, kun näkee mitä jotkut ansaitsee. Etsin muita hommia.
Työstäni pidän kiitettävästi, arvosana 9. Työnantajasta taas en kauheasti pidä, enkä pomoistani - niille arvosana 6.
Toimittaja, vuositulo noin 57 000.
9-
Lukion lehtori, äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja.
8, labroratoriohoitaja, palkka n. 35000 riippuen vuorolisistä.
6, lastenhoitaja. Ihanat työkaverit, mukavat lapset, suurin osa vanhemmista yhteistyökykyisiä ja kivoja. Palkka huono n.26 000/vuosi ja vastuu liian suuri. Aina kiire, jotta voi antaa yksilöllistä huomiota lapsille tarpeeksi. Olen alanvaihtaja. Aion opiskella vielä lisää.
8-, sairaanhoitaja. Palkka n. 35000. Työ itsessään on todella mielekästä, mutta se, kuinka vähän työnantaja arvostaa meitä hoitajia, laskee väkisinkin työtyytyväisyyttä.
Yksityisen vanhainkodin yöhoitaja,lähihoitajan koulutus. Vastuu suuri koska valvon yksin. Vuositulot 36 000.
Hups,kasi jatkaa että arvosanaksi annan 8. Koska työ on tylsää eikä siinä paljon opi mitään,mut palkka ja vapaat on hyvät.
Itse työstä ehkä 7, mutta töihin meno on ysin arvoista. Teollisuustyö.
2
matkatoimistovirkailija. palkka n 2700 e kuussa. edut 0 verrattuna mitä olivat ennen.
10-, siivooja ja 9100 €
Se vähä laski palkkaa viime vuonna kun sain pitää 3 viikon kesä loman nii jäi melkein yhteltä kuukaudelta palkka saamatta.
Arvosana 1.
Toimittaja, eikä voisi mokoma koiran virka vähempää kiinnostaa.
Mä annan 9, markkinointipäällikkönä luksustuotteiden parissa, palkka 80 000
^Miksi alapeukkua?