Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasitteko, YLE johti oman agendansa edun mukaisesti harhaan ilmastokeskustelussa

Vierailija
01.10.2020 |

Tuomio tuli: https://yle.fi/uutiset/3-11573775?origin=rss

Haastatellun sanoja vääristeltiin, jotta ilmastokeskustelu ei joutuisi huonoon valoon.

Kantelu kohdistui MOT ohjelman kohtaan, jossa toimittaja kysyy haastateltavalta, mikä ilmastokeskustelussa on pielessä.

Kantelun mukaan juttu vääristi haastateltavan sanoman yhdistelemällä lauseenpaloja hänen kolmeen eri kysymykseen antamistaan vastauksista. Kantelijan mukaan katsojalle jäi tämän seurauksena käsitys, ettei haastateltava olisi ymmärtänyt hänelle esitettyä kysymystä.

Kantelijan mielestä myös jutun olennaisin asiasisältö, ilmastokeskustelun leiriytyminen, jätettiin jutusta pois, vaikka hän korosti sitä kaikissa vastauksissaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä valhe.

Vierailija
2/5 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista agendan mukaista vastuullista journalismia. Jessika Aro voisi vaikka myöntää mitalin toimittajalle trollauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle on pahempi propagandakoneisto kuin Putinin söpösannaa mainostavat palstarollit.

Vierailija
4/5 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu ja ihmetelty ettei YLE itse näe asiassa mitään väärää.

Koska he "hyvää tarkoittavana tahona" ovat kaikkien moraalittomien temppujen yläpuolella ja luovat itse omat  sääntönsä.

Vierailija
5/5 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata koskaan mennä mukaan Ylen ohjelmiin, ellei saa itse nauhoittaa keskusteluja. Tässäkin tapauksessa uhrilla oli nauhoite ja se oli ainut syy, että Julkisen Sanan Neuvosto joutui antamaan tuomion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi