Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana mutta ei nälkä?

Vierailija
01.10.2020 |

Nyt olen raskaana viikolla 12. Ihan alkuraskaudesta minulla oli kamala nälkä. Viikot 5-9 himoitsin ruokaa jatkuvasti, mutta nyt viimeaikoina minulle ei vaan tule nälkä. Olen ollut jonkinverran huonovointinen mutta en ole esim oksentanut kertaakaan. Saatan tuntea heikotusta ja syön siksi mutta vatsaa ei kurni samalla tavalla kuin normaalisti. Lisäksi tulen todella nopeasti täyteen sitten kun syön. Tänäänkin söin 6 haarukallista makaronilaatikkoa sekä 2 kirsikkatomaattia lounaaksi ja olin ihan ähkyssä. Muilla ollut tällaista ja onko tälle joku fysiologinen selitys?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen oire ja luulen, että se itselläni ennustaa huonoa lopputulosta. Itseltäni on loppunut myös lieväkin huono olo, jota oli yksi päivä plussaamisen jälkeen. Nyt on vain pienen pientä huimausta 5 sekuntia päivässä ja vatsan turvotusta. Itselläni ei ole myöskään mitään tarvetta käydä Wc:ssä isommalla tarpeella, kun aikaisemmin ei ollut mitään ongelmaa tämän kanssa päivittäin. Ehkä liittyy jotenkin myös syömistarpeeseen tai ravinnon tehokkaampaan hyödyntämiseen, ettei mitään jää elimistöltä käyttämättä. Raskaustesti näyttää kuitenkin vielä plussaa. Kuitenkin joullakin on täysin oireettomia raskauksia.

Vierailija
2/3 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlainen oire ja luulen, että se itselläni ennustaa huonoa lopputulosta. Itseltäni on loppunut myös lieväkin huono olo, jota oli yksi päivä plussaamisen jälkeen. Nyt on vain pienen pientä huimausta 5 sekuntia päivässä ja vatsan turvotusta. Itselläni ei ole myöskään mitään tarvetta käydä Wc:ssä isommalla tarpeella, kun aikaisemmin ei ollut mitään ongelmaa tämän kanssa päivittäin. Ehkä liittyy jotenkin myös syömistarpeeseen tai ravinnon tehokkaampaan hyödyntämiseen, ettei mitään jää elimistöltä käyttämättä. Raskaustesti näyttää kuitenkin vielä plussaa. Kuitenkin joullakin on täysin oireettomia raskauksia.

Itse kävin varhaisultrassa viikolla 9 ja silloin ainakin sydän löi sikiöllä. Tiedän siis että siellä elämää on ollut. Koko raskaus minulla on ollut siis melko vähäoireinen, lähinnä ihmettelin tätä että tulee niin nopeasti täyteen siis paljon nopeammin kuin ennen koko raskautta. Toivotaan että sinullakin on kaikki siellä vatsassa hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin varhaisultrassa viikolla 9 ja silloin ainakin sydän löi sikiöllä. Tiedän siis että siellä elämää on ollut. Koko raskaus minulla on ollut siis melko vähäoireinen, lähinnä ihmettelin tätä että tulee niin nopeasti täyteen siis paljon nopeammin kuin ennen koko raskautta. Toivotaan että sinullakin on kaikki siellä vatsassa hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän