Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan ei koskaan kehu minua?

Vierailija
01.10.2020 |

Joo joo tiedetään, että täällä on monta tusinaa ihmisiä jotka ei kaipaisikaan mitään kehuja, ja toinen satsi niitä, jotka pahastuu kehuista. Ja teitäkin on, ketä ne nolottaa niin kamalasti.

Mutta ehkä täällä on joku sellainen, joka on myös miettinyt, että miksi jää kehujen ulkopuolelle? En koe olevani kehujen kalastelija, enkä koskaan puhele sellaista että "olenpa kamalan näköinen" ja odotan, että joku sanoo etten ole. Kehun kyllä muita, ihan aidosti.

Mutta olen useasti ollut tilanteessa, jossa on vaikka viisi naista, ja jokainen saa jonkun kehukommentin toiselta, mutta itse en yhtään. Töissä joku saattaa huomata, että olen käynyt kampajaalla, mutta ei sano mitään muuta. Myös anoppini sanoi vain, että olet käynyt kampaajalla. Omassa kuplassani, jossa ilmeisesti elän aika yksin, minusta tuohon tulee lisätä jotain. Vaikka että kivat hiukset.

Huomaan, että joskus minua katsotaan, mutta kukaan ei sano mitään. Tulen vaikka jonnekin sukujuhliin paikalle, ja ihmiset katsovat, mutta kehuvat sitten vaikka vieressään olevaa Marjattaa mutta eivät koskaan mitään minussa. Ja ei, en ole räväkkä tyyliltäni tai nolo tai mitään sellaista. Omasta mielestäni onnistun yleensä näyttämään siistiltä, tilanteeseen sopivalta ja nätiltäkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi hyvää jos rakentaisit terveen itsetunnon joka perustuu  sinuun eikä muiden mielipiteisiin.

Vierailija
2/2 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei kehu, paitsi miehet useemman. Mulle on joskus sanottu että mua ei saa kehua, koska tiedän sen kuulemma itekki???!

Esim yks kaveri on sanonu mun ulkonäöstä n. 5 haukkua ja 1 kehun. Ja oon hyvännäköinen, ja se on fakta. Et kai se on sit joku kateus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla