Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esiteinin isä tekee edelleen 12 tunnin työpäiviä

Vierailija
01.10.2020 |

Eikä pidä lomaa. Eli esiteini viettää aikansa minun kanssani.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun on pakko tehdä, jotta sinä voit maata.

Vierailija
2/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun on pakko tehdä, jotta sinä voit maata.

Yhteiskunta elättää mut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei voi syyttää mua hänen pitkistä päivistään. ap

Vierailija
4/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaimon ja teinin elätys ilmaista ole. Jonkun se työ on tehtävä.

Vierailija
5/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaimon ja teinin elätys ilmaista ole. Jonkun se työ on tehtävä.

Hän elättää pelkästään teiniä. Itse asun muualla.

Vierailija
6/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että mies uhraa elämänsä työlle, jotta lapsi saa hyvän alun tulevaisuudelleen, mutta miksi se mies raataa myös vaimon elättämiseksi vaikkei vaimon mukaan edes koskaan ole hänen kanssaan.

Vierailija
7/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että mies uhraa elämänsä työlle, jotta lapsi saa hyvän alun tulevaisuudelleen, mutta miksi se mies raataa myös vaimon elättämiseksi vaikkei vaimon mukaan edes koskaan ole hänen kanssaan.

Eihän se elätäkkään minua. Minut elättää yhteiskunta.

Vierailija
8/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tukia olet siis alkanut saada? Hienoa, että asiat ovat siltä osin järjestyneet ja vieläpä nopeasti, muutama päivä sitten vielä kirjoitit, ettei sinulla ole varaa asua yksin ilman mitään tuloja. 

Vierailija
9/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että Einsteinin isä... :D

Vierailija
10/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tukia olet siis alkanut saada? Hienoa, että asiat ovat siltä osin järjestyneet ja vieläpä nopeasti, muutama päivä sitten vielä kirjoitit, ettei sinulla ole varaa asua yksin ilman mitään tuloja. 

Työmarkkinatukea. Tietysti on tiukkaa.

Vierailija
11/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einsteinin äiti kirjoitti:

Luin, että Einsteinin isä... :D

Sehän se ap:n pojan palstanimi, kaikella hyvällä annettu. :)

Vierailija
12/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Vaimo on lähtenyt. No se selittää miksi mies joutuu tekemään ylitöitä. On menettänyt puolet omaisuudestaan erossa, niin kuin suomessa laki määrää. Rikkaiden miesten on helppo antaa rahoistaan, mutta köyhä mies joutuu ottamaan uuden puolen asunnon kokoisen lainan ja maksamaan taas uutta asuntolainaa, että saa naisen viemän osuuden maksetuksi omasta talostaan.

Vierailija
13/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmarkkinatukea. Tietysti on tiukkaa.

Loistavaa. Siihen asiaan ei sitten enää tarvitse palata, ettet saa mitään tukia. 

Vierailija
14/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minä elätän työlläni sinua ja muita kaltaisiasi sossupummeja. Kyllä harmittaa tuollaiset loiset.

Vierailija
15/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minä elätän työlläni sinua ja muita kaltaisiasi sossupummeja. Kyllä harmittaa tuollaiset loiset.

Sille ei voi mitään että sua harmittaa.

Vierailija
16/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiteinin kannattaisi viettää aikaansa koulussa, harrastuksissa ja kavereidensa kanssa.

Vierailija
17/17 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Vaimo on lähtenyt. No se selittää miksi mies joutuu tekemään ylitöitä. On menettänyt puolet omaisuudestaan erossa, niin kuin suomessa laki määrää. Rikkaiden miesten on helppo antaa rahoistaan, mutta köyhä mies joutuu ottamaan uuden puolen asunnon kokoisen lainan ja maksamaan taas uutta asuntolainaa, että saa naisen viemän osuuden maksetuksi omasta talostaan.

En mä ottanut lähtiesssäni mitään muuta kuin omat vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän