Esiteinin isä tekee edelleen 12 tunnin työpäiviä
Eikä pidä lomaa. Eli esiteini viettää aikansa minun kanssani.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Jonkun on pakko tehdä, jotta sinä voit maata.
Yhteiskunta elättää mut.
Enää ei voi syyttää mua hänen pitkistä päivistään. ap
Ei se vaimon ja teinin elätys ilmaista ole. Jonkun se työ on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaimon ja teinin elätys ilmaista ole. Jonkun se työ on tehtävä.
Hän elättää pelkästään teiniä. Itse asun muualla.
Ymmärrän, että mies uhraa elämänsä työlle, jotta lapsi saa hyvän alun tulevaisuudelleen, mutta miksi se mies raataa myös vaimon elättämiseksi vaikkei vaimon mukaan edes koskaan ole hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että mies uhraa elämänsä työlle, jotta lapsi saa hyvän alun tulevaisuudelleen, mutta miksi se mies raataa myös vaimon elättämiseksi vaikkei vaimon mukaan edes koskaan ole hänen kanssaan.
Eihän se elätäkkään minua. Minut elättää yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tukia olet siis alkanut saada? Hienoa, että asiat ovat siltä osin järjestyneet ja vieläpä nopeasti, muutama päivä sitten vielä kirjoitit, ettei sinulla ole varaa asua yksin ilman mitään tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tukia olet siis alkanut saada? Hienoa, että asiat ovat siltä osin järjestyneet ja vieläpä nopeasti, muutama päivä sitten vielä kirjoitit, ettei sinulla ole varaa asua yksin ilman mitään tuloja.
Työmarkkinatukea. Tietysti on tiukkaa.
Einsteinin äiti kirjoitti:
Luin, että Einsteinin isä... :D
Sehän se ap:n pojan palstanimi, kaikella hyvällä annettu. :)
Jaa. Vaimo on lähtenyt. No se selittää miksi mies joutuu tekemään ylitöitä. On menettänyt puolet omaisuudestaan erossa, niin kuin suomessa laki määrää. Rikkaiden miesten on helppo antaa rahoistaan, mutta köyhä mies joutuu ottamaan uuden puolen asunnon kokoisen lainan ja maksamaan taas uutta asuntolainaa, että saa naisen viemän osuuden maksetuksi omasta talostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinatukea. Tietysti on tiukkaa.
Loistavaa. Siihen asiaan ei sitten enää tarvitse palata, ettet saa mitään tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minä elätän työlläni sinua ja muita kaltaisiasi sossupummeja. Kyllä harmittaa tuollaiset loiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minä elätän työlläni sinua ja muita kaltaisiasi sossupummeja. Kyllä harmittaa tuollaiset loiset.
Sille ei voi mitään että sua harmittaa.
Esiteinin kannattaisi viettää aikaansa koulussa, harrastuksissa ja kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Vaimo on lähtenyt. No se selittää miksi mies joutuu tekemään ylitöitä. On menettänyt puolet omaisuudestaan erossa, niin kuin suomessa laki määrää. Rikkaiden miesten on helppo antaa rahoistaan, mutta köyhä mies joutuu ottamaan uuden puolen asunnon kokoisen lainan ja maksamaan taas uutta asuntolainaa, että saa naisen viemän osuuden maksetuksi omasta talostaan.
En mä ottanut lähtiesssäni mitään muuta kuin omat vaatteet.
Jonkun on pakko tehdä, jotta sinä voit maata.