10-vuotiaalle kummitytölle lahja
Mikä voisi olla hyvä lahja 10 vuotta täyttävälle kummitytölle? Hän on vielä ihan lapsi, tykkää paljon eläimistä ja on hyvin kiltti, ei vielä mitään murrosikäisen juttuja. Tää on vähän hankalaa, kun mulla on pari vanhempaa kummityttöä myös. Heille ostin aikoinaan jo koruja, mutta he olivat tuossa iässä jo jotenkin vanhemman oloisia. Mitä mä keksin?
Kommentit (9)
Helppo lapsille sopiva keittokirja ja jotain kokkausvälineita. Hyvät vesivärit ja vesivärimaalauskirja ja maalauslehtiö. Puikot ja neulelangat ja ohje vaikka pipoon. Lahjakortti meikkikauppaan tai kirjakauppaan tai vaatekauppaan. Yhteisiltanne leffaan ja Maciin? Yhdessä hotelliyö? Yhdessä Risteily? Yhdessä kahilareissu Ekberg tms.
Olen kysynyt, mutta ei tullut mitään ehdotusta. En viitsisi noin pienelle antaa vielä rahaa.
ap
Itsekin mietin jotain yhteistä juttua, mutta korona hankaloittaa paljon. Lapsen perheessä on vielä yksi riskiryhmäläinen.
Mutta joo: jos en keksi muuta, annan lahjakortin Suomalaiseen.
Harrastaako liikuntaa? Lahjakortti sopivalle summalle urheiluliikkeeseen?
Mun tässä kuussa 10v täyttävä tyttö tykkäisi noista vesiväri- ja lankaideoista. Askarteluliikkeissä on myös muita paketteja, muovailua yms. Toki lahjakorteistakin pitäisi, mutta on vielä sen ikäinen, että mieluisimpia olisi lahja minkä saisi heti käyttöön. Leluista jos joku pitää mainita niin lol suprise.
Rautakanki voisi olla hyvä. Sido rusetti ympärille.
Liikunnalliselle lahjakortti urheilukauppaan
Taiteelliselle/lukevalle Suomalaiseen kirjakauppaan
Jokin lautapeli (esim. Carcassonne on tosi kiva aikuisenkin pelata, ja kun peruspeli sujuu, löytyy siihen valtavasti lisäosia joilla saa taas uutta haastetta peliin)
Kiva pikkureppu tai käsilaukku
Huonekasvi hoito-ohjeineen kauniissa purkissa, tai taiteelliselle blanko purkki jonka voi maalata/koristella
Vierailija kirjoitti:
Helppo lapsille sopiva keittokirja ja jotain kokkausvälineita. Hyvät vesivärit ja vesivärimaalauskirja ja maalauslehtiö. Puikot ja neulelangat ja ohje vaikka pipoon. Lahjakortti meikkikauppaan tai kirjakauppaan tai vaatekauppaan. Yhteisiltanne leffaan ja Maciin? Yhdessä hotelliyö? Yhdessä Risteily? Yhdessä kahilareissu Ekberg tms.
Siis what?!! Ei todellakaan mitään kokkauskirjoja, vaan vaikkapa söpö päiväkirjasetti, korurasia tai muita ihanan tyttömäisiä härpäkkeitä. Jos olisin saanut kymmenvuotiaana puikot ja neulelangat, olisin itkenyt harmista:(
N24
Mikset kysy lahjatoiveita? Äiti tietäisi, ei me.