Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painopeitoista kokemuksia?

Vierailija
01.10.2020 |

Pitäisi hankkia painopeitto, mutta en oikein osaa päättää millainen. Eniten kiinnostaisi muovikuulilla täytetty, mutta ne on kalliita. Ruoka-aineilla täytetty ei nappaa, koska hikoilen sen verran, että ajatus kosteasta ruokakasata itseni päällä etoo. Lasikuulapeittoja on näemmä eniten tyrkyllä kohtalaiseen hintaan, mutta millaisia ne on käytössä? Jotenkin voisi kuvitella että lasi pitäisi ikävää ääntä kääntyillessä ja olisi kylmä.

Kaipaisin siis sekä materiaalisuosituksia, tai vinkkejä mistä niitä muovikuulia saisi kohtuuhintaan jos itse tekisi, sekä ihan merkkisuosituksia, tai -varoituksia. Myös linkkivinkkejä arvosteluihin voi laittaa, koska en itse niitä kauhean hyvin löydä googlella. Kiitos. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jouluna tommoisen motonetistä/honkkarista/puuilosta tai muusta vastaavasta 7kg halvimmasta merkistä. Oikein mukava, eikä yhtään kylmä. En tiedä mitä materiaalia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain jouluna tommoisen motonetistä/honkkarista/puuilosta tai muusta vastaavasta 7kg halvimmasta merkistä. Oikein mukava, eikä yhtään kylmä. En tiedä mitä materiaalia on.

On varmaan sitten lasikuulia. Eikö ne pidä outoa ääntä? En oo nähnyt noita missään että olisin päässyt hypistelemään.

Vierailija
4/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa myös tämä aihe! En osaa ap valitettavasti auttaa, kun kokemusta ei vielä ole. Samat ajatukset noista lasikuulista. Voiko muka olla, ettei tunnu kylmältä päällä?

Vierailija
5/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävästi kahisee/suhisee minusta kun kääntää kylkeä. Eikä ole kylmä, päin vastoin. -eri

Vierailija
6/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kärkkäiseltä noin vuosi sit 7 kilon peiton, oikein tyytyväinen olen ollut. Ainoa miinus on pesun vaikeus.

Kun vaihtaa asentoa ja kääntyilee peiton alla niin todella pieni kahina kuuluu kun täyte valuu. Oon itse nukkuessa tosi herkkä äänille mutta tuo ei ole haitannut yhtään.

Vierailija
7/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varmaan tämä sama, Motonetistä ostin, hinta oli tarjouksessa muistaakseni 45 tai 49 €. Ei ole kylmä, päinvastoin, ja olen tykännyt paljon. Lakanoiden vaihto on aiempaa hankalampaa, mutta muuten olen tyytyväinen. Untuvatäkkiä käytin aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi