Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako Tinderiä edes kokeilla?

Vierailija
30.09.2020 |

Olen parikymppinen nainen, enkä ole vielä koskaan kokeillut Tinderin käyttämistä. Muutama kaveri on löytänyt sieltä itselleen ihan kunnollisen suhteen, mutta kuulemma se on ollut työn takana, ja suurin osa koko sovelluksen käyttäjäkunnasta etsii lähinnä yhden illan juttuja. Kannattaako edes yrittää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie en suosittele. :/ Ite en oo sitä käyttäny, nii ei välttämättä kannata jatkaa lukemist… Jep, eli pienellä paikkakunnalla se o melko turha. Ihmiset ei käytä sitä, ku muutkaa ei käytä. Sit siel ollaa julmii, eikä vastata viestiin. Naiset ilmeisesti tekee sitä tosi paljo, nii en tiiä onko tuo siulle ongelma. Seksiseuraa sieltä ilmeisesti etsitään, joten voi äkkiä turhaantuu, ku ekoilla treffeillä painostetaan sänkyyn. :/ Voiha sieltä se unelmien prinssi löytyy, mut jaksatko tehä työtä, ku o muitakin tapoja löytyy seuraa. Onnea matkaan! :) M25

Ei kai Tinderissä pelkästään omalta kylältä pakko ole seuraa hakea? Ja ainakin naisille seksivonkaajia riittää elävässäkin elämässä, eli jos niiltä haluaa välttyä, kannattaa unohtaa koko kumppanin etsintä kokonaan.

Olen useammankin kuin kerran miettinyt, että mikä olisi sopiva alue, jolta vosii hakea seuraa, ilman etä antaa itsestään kuvan "vähän" epätoivoisesta tapauksesta...  Olkoonkin, että sanotaan, että sen oman eriyisensä ja rakkaansa voi löytää mistä vain.    

Vierailija
22/24 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie en suosittele. :/ Ite en oo sitä käyttäny, nii ei välttämättä kannata jatkaa lukemist… Jep, eli pienellä paikkakunnalla se o melko turha. Ihmiset ei käytä sitä, ku muutkaa ei käytä. Sit siel ollaa julmii, eikä vastata viestiin. Naiset ilmeisesti tekee sitä tosi paljo, nii en tiiä onko tuo siulle ongelma. Seksiseuraa sieltä ilmeisesti etsitään, joten voi äkkiä turhaantuu, ku ekoilla treffeillä painostetaan sänkyyn. :/ Voiha sieltä se unelmien prinssi löytyy, mut jaksatko tehä työtä, ku o muitakin tapoja löytyy seuraa. Onnea matkaan! :) M25

Ei kai Tinderissä pelkästään omalta kylältä pakko ole seuraa hakea? Ja ainakin naisille seksivonkaajia riittää elävässäkin elämässä, eli jos niiltä haluaa välttyä, kannattaa unohtaa koko kumppanin etsintä kokonaan.

Eikö se valitse niitä immeisii, jotka o lähellä? :o Ja sit ku käy muualla, nii pystyy selaamaan uusia immeisii? Mie en tiiä, mite se toimii ku en oo käyttäny. Jälkimmäisen en osaa sanoa mitää, ku oon mies. Anteeksi. M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä sitten kokemusta muista deittisovelluksista, joista voisi kenties löytää erityyppistä seuraa? Joku mainitsi aiemmin jo OkCupidin. Tuleeko mieleen muita?

- AP

Mulla on 30v. n-m haulla. Laitan parhaani mukaan semmoisia missä viihtyy 20-25v. hakijat:

Date24.ee, amoremi.ee ja Rosebrides. Kaikissa noissa on ollut miehiä ihan kivasti täältä Suomenkin puolelta. Hakijoissa on naistenkin puolella näkynyt 19v. -> olevia joten etköhän sovi joukkoon :)

Vierailija
24/24 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole kokeillut paljossa juuri sen "panosovellus" ja tai "seksitutka"  maineen  vuoksi. (Haluaisin "jo" löytää sen, jonka kanssa edetä muuhunkin kuin nauttia mahd. vain ohi kiitävä hetki ai kaksi) Arkuuttani Tideriin menemiseen selittää osaksi myös asuinpaikkani. (Keskikokoinen kaupunki).

Mutta toisaalta missäpä sitä miehenä lähtisin seuraa "metsästämään" kun ei myöskään oikein baarit ja yökerhot tms. nappaa. Toki niisä olen löytänyt ja saanu seuraa mutta en vain tahdo viihtyä niissä.

Olen varmaan tylsä kun mieluummin valitsen yleensä oman seurani ja suuntaan vaikka lenkkipolulle tai lueskelen ja tai yleisemmin puuhaselen kotona. - - -  Onko ihmekään kun olen sinkku.       

Olen ymmärtänyt että panosovelluksena Tinderiä käyttävät enimmäkseen miehet. Luulisi että sinun kaltaisellesi miehelle se voisi olla jopa ihan hyvä paikka, kun voi viestitellä enemmän ennen tapaamista ja varmaan naisten profiileista saa jo jonkinlaista osviittaa, että kannattaako edes tykätä. Siellähän ei ole mikään pakko tykätä kaikista mahdollisista naisten profiileista, vaikka palstamiehet monesti niin tuntuvat tekevänkin. Mutta ihan luvallista miehillekin on etsiä ainoastaan itseään oikeasti kiinnostavaa seuraa.