Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet nähdessäsi pitkän naisen?

Vierailija
30.09.2020 |

Sanotaan nyt vaikka, että yli 175 cm pitkän

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175 on lyhyt

Noin 10cm yli suomalaisnaisten keskipituuden. Ei kovin lyhyeltä kuulosta. 

Vierailija
22/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuonpituinen, ja kyllä huomaan itseäni pidemmät. Tulee mieleen että harvoin oikeastaan näen sellaisia täällä. Kerran oli vielä selkeästi vanhempi nainen, eli siis jotain kuusikymppinen.

Juu, asun pohjoisessa maalla, eikä mielestäni täällä paljoa pitkiä näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on lisäksi kaunis ja hyväkroppainen niin ajattelen, että onpa upea ja näyttävä. T: Mies

Vierailija
24/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkiä naisia tyylikkäinä.

N

Vierailija
25/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on lisäksi kaunis ja hyväkroppainen niin ajattelen, että onpa upea ja näyttävä. T: Mies

Oletko sinä komea ja hyväkroppainen?

Niinpä.

Vierailija
26/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän pitkiä naisia tyylikkäinä.

N

Mielenkiintoista. Eli vaikka jalassa olisi repaleiset pieruverkkarit ja päällä paskainen tuulitakki, on tyylikäs, koska on pitkä?

Vierailija
27/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän kade. Itsekin haluaisin olla pitkä nainen. 

t. 162cm

Miksi? Olet juuri sopivan pituinen naiseksi. Ainakin minulle.

Vierailija
28/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 180 cm nainen ainakin on jo järkkyä! 😱 Jos nainen on minua pidempi, niin miehisyyteni ottaa osumaa joka ainoa sekunti!

Kerran jouduin kaupan eteisessä olemaan muutaman sekunnin jonkun tosi pitkän naisen kanssa yhtä aikaa. Meinasin pyörtyä ja halusin vain koko ajan tilanteesta pois! Se tuntui tosi pitkältä ajalta ja miehisyys mureni joka sekunnilla! Järkkyä! 😱

Noh, ainakin et ole av mamma joka joutuu seisomaan lyhyen miehen vieressä. Sitten ajatukset olisivat tyyliin zyklon b suihku valmiiksi, kiitos.

Vierailija
29/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin riippuu kuinka pitkän. Jos nainen on minua pidempi (180cm) niin kyllä siihen huomiota tulee yleensä kiinnitettyä. Ja positiivisella tavalla.

Vierailija
30/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät naiset ovat kauniita. 170-180cm pituiset naiset ovat varmaan vielä melko yleisiä ainakin suomessa. jostain +190cm varmaan ajattelisin että ohoh, ompas pitkä nainen

Vierailija
31/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 171cm ja tyytyväinen näin. Kaveri on 150cm ja tuskailee aina kun on niin vaikeaa löytää esim. sopivan mittaisia housuja. Se olisi ärsyttävää. Minusta pitkät naiset ovat kauniita "vähemmällä vaivalla".

Vierailija
32/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä komea ja hyväkroppainen?

Niinpä.

Miten minun komeuteni tai hyväkroppaisuuteni tai niiden puuttuminen liittyy tuohon kysymykseen? Vaikka olisin ruma mies, niin mitä väärää teen, jos ajattelen pitkän, kauniin, hyväkroppaisen naisen nähdessäni, että onpa upea ja näyttävä nainen?

Vierailija
33/58 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä ja hoikka, ajattelen että onkohan tuo joku malli. Ja mietin miten "kaikki" vaatteet näyttää hyvältä sen päällä.

Jos on pitkä ja romuluinen, ajattelen, että vau, tuo ylettyy joka paikkaan ja jaksaa paljon sellaista mitä minä en.

Olen 159-senttinen.

Vierailija
34/58 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna ainakin ajattelin, että nukkuipas tytär pitkään, vaikka on kouluaamu.

Vierailija
35/58 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nieleeköhän se

Vierailija
36/58 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Pienet ja timmit taas saavat katseen kääntymään.

Vierailija
37/58 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 179 enkä mielestäni mitenkään liian pitkä. Meille on töihin sattunut useampi pitkä nainen, eli en ole mitenkään erikoinen sielläkään.

Vierailija
38/58 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kengät jalassa 178- 183cm joten tuskin kiinnistän huomiota.

Vierailija
39/58 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että mahtaakohan pelata lentistä tai korista...

Vierailija
40/58 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni pitkä ja hoikka nainen on todella upea ilmestys ja jättää varjoonsa lyhemmät, vaikka olisivat miten nättejä. Suomessa moni lyhyt nainen on myös mallia pygmi, eli pitkä selkä, lyhyet ja pulskat jalat, iso peffa. Eli ei niin kiva. Tuommoinen skandinaavimalli on paljon kivempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä