Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muiden lapsilla Skylanders-suklaakalenteria? Surkean pienet suklaat!

Vierailija
12.12.2013 |

Olen jo aiemmin katsonut, että onpas pienen pienet suklaat siellä sisällä. Mutta tänä aamuna oli kyllä pohjanoteeraus; pikkuruista suklaanappia ei meinannut edes saada ulos kuopastaan! Ei sillä, että se suklaa niin herkkullista olisikaan eikä kalenteri kallis ollut, mutta en kyllä kehtaisi tuollaisia valmistajana myydä. No, pääasia, että lapsi saa edes jonkinlaisen makeisen ja on onnellinen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei tästä merkittävästä ongelmasta ole syntynyt monen sivun keskustelua. Itselläni menee luultavasti yöunet miettiessäni noita pienenpieniä suklaapaloja lapsesi kalenterissa:(

Vierailija
2/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lukeehan siinä paketissa jo, että 40g suklaata koko kalenterissa, että sen kun jakaa 24:llä niin eihän se paljoa oo per luukku. Euron mä tosta maksoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:31"]

Outoa, ettei tästä merkittävästä ongelmasta ole syntynyt monen sivun keskustelua. Itselläni menee luultavasti yöunet miettiessäni noita pienenpieniä suklaapaloja lapsesi kalenterissa:(

[/quote]:D Niinpä, uskomatonta! :D Mutta me ollaan varmaan vaan totuttu liian hyvälle, koska muina vuosina lapsilla on ollut Kinder-kalenterit (minä ostanut kotiin) ja tänä vuonna valitsivat itse, niin tottahan lapsille on tärkeintä se kalenterin kannessa oleva kuva. No sopi minulle, tuli tietysti paljon halvemmaksi... Ja ei lapset tosiaan ole valittaneet, ihan vaan minua nuo vaivaa.

Vierailija
4/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:31"]

No lukeehan siinä paketissa jo, että 40g suklaata koko kalenterissa, että sen kun jakaa 24:llä niin eihän se paljoa oo per luukku. Euron mä tosta maksoin

[/quote]Minä en edes katsonut paljonko siinä oli suklaata yhteensä. Oletin vaan muuta. Että oma vikani. Mutta tuskin se suklaan määrä olisi lasten kalenterivalintaan vaikuttanut kun olivat niin innoissaan kannen kuvista.

Vierailija
5/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin siitä kalentterista 99 centtiä eikö siihen hintaan voi mitään Kinder-munia odottaakaan. lapsi on ollut koko ajan tyytyväinen kalenterinsa koska se oli itse valittu

Vierailija
6/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ajatellut asiaa :) Muksu on onnellinen, eli ei minuakaan haittaa :)