Suututtaa, että ravintoloitsijoita haastatellaan kaikissa lehdissä.
Heille tulee juu tappiota, kun juottolat menee kiinni 3 tuntia aikaisemmin.
Mutta oikeasti nyt olisi pitänyt jo tehdä tiukempia toimia. Eihän tuo ole juuri mitään. Pitäisi nyt ennakoida.
Mutta kyllästyttää lukea koko Jan otsikoita siitä, miten yrittäjiä harmittaa.
Kaikkia muitakin tämä korona harmittaa!
Kommentit (16)
PItäisikö sinunkin työpaikkasi lakkauttaa terveyden nimissä?
Mutkun yrittäjä on muka niin tärkeä?
Heillä on ihan syy harmiinsa. Elanto viedään ja jäljelle jää vain kulut. Korona ei tasan tarkkaan häviä sillä että ravintolat ovat kiinni sen ajan kun tulosta pitäisi tehdä eli 00-04
Pitäisi tehdä muitakin toimenpiteitä mutta ei, vain ravintoloitsijoita rangaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on ihan syy harmiinsa. Elanto viedään ja jäljelle jää vain kulut. Korona ei tasan tarkkaan häviä sillä että ravintolat ovat kiinni sen ajan kun tulosta pitäisi tehdä eli 00-04
Pitäisi tehdä muitakin toimenpiteitä mutta ei, vain ravintoloitsijoita rangaistaan.
Tue on saatu ja on ollut aikaakin innovoida.
Laadukas yrittäjä osaa pivotoida.
Kunhan vinkuvat ja nauravat edelleen matkalla pankkiin
Itsekkäämpää valittavaa sakkia on vaikea kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä on pakostakin itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutkun yrittäjä on muka niin tärkeä?
Yrittäjä on tärkeä.
Hän työllistää paitsi itsensä, myös muita ihmisiä.
Ihmisiä, jotka saavat toimeentulonsa tuon yrittäjän maksamasta palkasta.
Sillä palkalla he elättävät lapsensa, maksavat asuntojaan, ostavat autonsa ja ruokansa.
Nämä työntekijät kuten yrittäjäkin maksavat myös veroja sekä asuinpaikka kunnalleen että valtiolle.
Noilla veroilla ja heidän kulutukseen laittamillaan rahoillaan maksetaan kaikki ne tuet joita laiskat sohvilla makaajat saavat ja joilla he ostavat oluensa ja tupakkansa pizzansa ja ne rauhoittavat läåkkeensä.
Kommenotoija numero 3 on aivan varmasti yksi noista säälittävistä olioista!
Taas yksi kokkari joka ei ymmärrä miten hyvinvointiyhteiskunta toimii.
Vierailija kirjoitti:
Helppo vitt*illa kun ei koske itseä, odottele vaan kun sun koskee sun talouttasi ni muista pitää suu supussa.
Joo mua ärsyttää kanssa. Ja mun työt ovat myös täysin riippuvaisia rajoituksista - jos niitä tulee niin ne loppuu tai ainakin vaikeutuu huomattavasti. Silti olen sitä mieltä, että terveys ensin. Näitä ehtii tehdä sitten myöhemmin taas lisää. Mun työt tai palkka ei ole yhdenkään ihmisen henkeä tai terveyttä arvokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Joo mua ärsyttää kanssa. Ja mun työt ovat myös täysin riippuvaisia rajoituksista - jos niitä tulee niin ne loppuu tai ainakin vaikeutuu huomattavasti. Silti olen sitä mieltä, että terveys ensin. Näitä ehtii tehdä sitten myöhemmin taas lisää. Mun työt tai palkka ei ole yhdenkään ihmisen henkeä tai terveyttä arvokkaampi.
Ai kun kiva, olet siis valmis myymään asuntosi ja omaisuutesi että ravintolat voidaan pitää kiinni.
Vau, sillä koronahan ei pelkällä yökerho sululla lähde.
älälässytä; ainoa asiako on että osaat pistää pystyyn juottolan ja laskuttaa kovalla katteella kun joku yrittää omistaa tonttisi jolla yrität saada ihmisiä humalaan..
Näitä tulee ja menee; kilpailu on kovaa. Eivät kaikki niistä suostu maksamaan niitä veroja, koska ovat laiskoja eivätkä tee yrittäjänä läskyjään. BKT on kaikki viinasta, vai?
Oikeasti rajoitusten tulisi mennä niin, että jos haluaa olla turvassa saa toimeentulotuen ja pysyy sitten kotona. Muut saa elää normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun kiva, olet siis valmis myymään asuntosi ja omaisuutesi että ravintolat voidaan pitää kiinni.
Vau, sillä koronahan ei pelkällä yökerho sululla lähde.
Niin, olen siis valmis isompiin sulkuihin. Mitä sitten, jos joudun muuttamaan? Elämä jatkuu ja se voi olla hyväksikin. Lopulta mukaan ei saa mitään.
Karanteenikko kirjoitti:
PItäisikö sinunkin työpaikkasi lakkauttaa terveyden nimissä?
Joo, voitais ihan hyvin laittaa netti kiinni ja sulkea tietoliikenne verkot ainakin ens vuoteen asti tai miksipä ei samalla kesään asti, kuka näitä mihinkään nyt tarttee. Terveyden nimisssä kuulostaa oikein hyvältä syyltä /s
Että siitä vaan, mulla kestää talous vaikka useammankin vuoden vetää lonkkaa ilman töitä. mutta nykytilanteessa lomienkin saanti on hankalaa järjestää.
Me muut kun ei voida sille mitään, että joidenkin töissä tauti on herkempi leviämään kun toisissa. Mutta pistetään vaan tasapuolisuuden nimissä kaikki seis, niin nähdään kuinka hyvin me sitten voidaan. Sopii mulle, että kokeillaan ainakin. Olen loman tarpeessa.
Niin koronastahan tunnetusti kärsii vaan työttömät