Kynttilä pettymys
Ostin halpiskynttilöitä ja ne haisi sekä lösähti kasaan palaessaan muutamassa minuutissa. Mistä ostatte hyvät kynnttilät?
Kommentit (15)
Mulle sanottiin, ettei ne ole tarkoitettu poltettaviksi, kun valitin huonosta laadusta kynntilöissä.
Party liten votiivit on oikeita kynttilöitä!
Ostan vain havin kynttilöitä ja aina ovat olleet hyviä. Outlett vantaalla tosi ihana paikka.
Ikealta minä ostan. Havi ja Partylite on niin tuhlausta.
Kotimaista käsityötä.
Normaali tavarataloista kuten Prisma ja Cittari saatavat on aina olleet ihan toimivia. Huonoja olen saanut vain ulkomaista halparoinaa myyvistä kaupoista, viimeksi Rustasta.
Kuulemma PartyLite lopettaa toiminnan Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Itse pidän niitä kyllä ihan himputin kalliina.
Ostan tavaratalosta, mutta havia tai muuta suomalaista.
En osta ikeasta kynttilöitä (enää). Enkä osta hajukynttilöitä ikinä koskaan koska en voi sietää niitä edes muiden kodeissa niin melkein tuun hulluksi jo ajatuksesta, että kotonani semmoinen käryäisi.
Havin outlet myymälät tosi hyviä ja monipuolisia. Saa muutakin mukavaa.
Työkaveri on Party Liten konsulentti. Jouluna saadaan aina paketillinen tuoksukynttilöitä jotka eivät pala. Savuavat vain. Lidlissäkin on parempia..
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri on Party Liten konsulentti. Jouluna saadaan aina paketillinen tuoksukynttilöitä jotka eivät pala. Savuavat vain. Lidlissäkin on parempia..
Mun mielestä PartyLitet on ihan hyviä - mutta hajut ja designit aika amerikkalaisia - raskaita ja krumeluurisia mikun makuuni. Ja jotenkin ylihintaisia kun on tällainen ketjupolttaja koko talven.
Viikonloppuna juuri tilasin Puttipajan nettikaupan "yllätysboksin" (tombola) n. 8kg erilaisia kynttilöitä postitettuna 45€. Jännityksellä odotan mitä sieltä löytyy... (kaikkea se korona-kotoilu saa kokeilemaan 🤷) mutta ainakin tähän asti on Puttipajan kynttilät olleet todella laadukkaita!
Paino kertoo laadusta, kevyet sulaa, kun tulitikkuja näyttää. Kotimaista kannattaa ostaa!
Älä ainakaan osta tiikeristä.