osteopatiassa käyneitä?
Kommentit (9)
Missähän kakkonen on käynyt? Osteopaatille ei ole koskaan testattu vasaralla refleksejä, vaikka selkäongelmien vuoksi olen siellä känyt joitakin vuosia. Koko selkäranka on kyllä paukuteltu "auki" jumeista. Ryhtiä, vartalon kiertoa jne. katsotaan ennen hoidon aloittamista, että näkee missä ja miten pahasti on vikaa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 10:20"]Ensin tutkittiin ryhti, refleksit sillä vasaralla, selkärangan liikkuvuus jne. Sitten rusauteltiin niskaa ja selkää ja lonkkia ja lantiota pyöriteltiin. Lopuksi hierontaa. Näin siis minulle jolla on selkäongelmia.
[/quote]
Joo. Kysyn siksi kun kävin ja mua ei tutkittu ollenkaan eikä tehty mitään tuollaista!
Ihan osteopaatilla kävin ja paukutteli sillä vasaralla nähdäkseen onko neurologisia ongelmia. Näin mulle selitti.
mitä ap:lle sitten siellä tehtiin?
t. 2
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 10:36"]Ihan osteopaatilla kävin ja paukutteli sillä vasaralla nähdäkseen onko neurologisia ongelmia. Näin mulle selitti.
mitä ap:lle sitten siellä tehtiin?
t. 2
[/quote]
Ei tutkittu eikä tehty mitään mikä ois ollu osteopatiaa.
Käsien päällä pitämistä.
Ap.
Suomessa koulutetaan osteopaatteja kolmessa eri koulussa, jotka edustavat myös eri koulukuntia (?), joten hoitotavatkin eroavat toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 11:27"]Suomessa koulutetaan osteopaatteja kolmessa eri koulussa, jotka edustavat myös eri koulukuntia (?), joten hoitotavatkin eroavat toisistaan.
[/quote]
Ja mulle sattu sitten tämmönen:(
en kokenut saavani mitään hoitoa enkä apua.
Ja osteopatiaan hakeuduin.
Ap.
Hakeutukaa lääkärille, jos haluatte apua.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 12:29"]Hakeutukaa lääkärille, jos haluatte apua.
[/quote]
Ja mitä apua sieltä saa? Kipulääkereseptin?
Ensin tutkittiin ryhti, refleksit sillä vasaralla, selkärangan liikkuvuus jne. Sitten rusauteltiin niskaa ja selkää ja lonkkia ja lantiota pyöriteltiin. Lopuksi hierontaa. Näin siis minulle jolla on selkäongelmia.