Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpukeutumisesta!!?

Vierailija
21.07.2006 |

Olen menossa vieraaksi kavereiden häihin... Nykyäänhän saa häissä jo käyttää mustaa väriä esim mustaa housupukua naiset.

Mites sitten valkoinen? Minulla olisi valkoinen juhlava toppi, valkoiset housut, kullanväriset sirot kengät ja vyö. Eli nuorekas& trendikäs juhla-asu! Voinko laittaa sen?

En halua cittariin kukkamekkoa, enkä IÄNIKUISIÄ MUSTIA SUORIA HOUSUJA tällä helteellä :/

apuja:) Morsiamet ja muut vastauksia!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi on vain kaksi vaihtoehto joko cittarin kukkamekko tai kokovalkoinen trendiasu (onko toppi sellainen rinnat tyrkyllä -malli)? Onhan niitä muitakin juhlavaatteita vai ettekö osaa muualta ostaa kuin cittarista ja HM:ltä niitä bilevaatteita jolta ap:n asu kuulostaa?

Minun häissäni yhdellä vieraalla oli valkonen jakkupuku, tyköistuva jakku ja hame vähän polven yläpuolelle, malli täysin sopiva morsiamelle esim siviilivihkiäisiin, mutta ei häävieraalle häihin! Lisänä vielä valkoisen kengät ja laukku, ei vahingossakaan mitään väriä kokonaisuudessa.

t. 13

Vierailija:

Asusi kuulostaa tosi hyvältä, olet varmasti chic!

Älä välitä tuollaisista 13 tapaisista jankkaajista..jakkupuku ja valkoiset kengät tosiaan,,, Tahtoisin mieluummin omiin häihini nuorekkaita ihmisiä, joilla hyvä tyyli kuin mammoja kukkamekoissaan :D go girl!

Vierailija
22/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on osoittaa että väärä pukeutuminen (lue kokovalkoinen) loukkaa morsiamia. Miten ihmeessä on niin vaikea noudattaa etikettiä? Täälläkin vouhkattiin talvella ettei lapsi voi mennä toppahaalarissa kauppaan ja nyt ei hääpukeutumisella ole mitään väliä ja ilmeisesti av-mammojen mielestä hautajaisten hillitty kokomusta asukin on liioiteltua, mitä sitä nyt yhteen tilausuuteen asua ostamaan.

Mitähän av-mammat laittaisit linnan juhliin päälle, sinne kun on tarkka pukukoodi.

t. 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiset häävieraat, hyvä ruoka on asujen väriä tärkeämpää. Ja pukeutumismakuja ja varallisuuksia on monenlaisia. Eikös se ihan riittäisi, että vieras olisi pukeutunut omasta mielestään juhlvasti? Oli sitten minkäväristä kangasta ja miltä vuosikymmeneltä tahansa.

Vierailija
24/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asu kuulostaa muuten hyvältä, mutta tosiaankin koko valkoisessa ei ole hyvä mennä vieraana häihin. mutta kun lisätään värikäs huivi niin asu on sopiva.

terveisin vaatemyyjä

Vierailija
25/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voit laittaa! Kuulostaa nuorekkaalta!

Vierailija
26/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustan ja valkoisen sekotus ok. Toivottavasti ap, et ole tulossa meidän häihin..

Vierailija
27/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me juhlien järjestäjät olemme panostaneet juhliiin, hommaneet pitopalvelun, juhlatilan ym niin toivomme vierailtamme asiallista pukeutumista. Ei sen tarvitse olla suoraan muotilehdestä tai desing-osastolta, mutta jos siitä asusta näkyisi että kysessä on juhlat.

Vierailija:

Eikös se ihan riittäisi, että vieras olisi pukeutunut omasta mielestään juhlvasti? Oli sitten minkäväristä kangasta ja miltä vuosikymmeneltä tahansa.

Vierailija
28/28 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa asuusi vaikka toisen värinen toppi? Niitä on kaupat täynnä, ja on värejä mistä valita... Eikö esim. jokin turkoosi toppi kävisi? (ei ehkä sen kullan kanssa, mutta housujen...) Toppeja saa edullisestikkin, joten rahasta tuskin on kyse...

Ja tosiaan, musta-valkoiseen voi toki pukeutua. Mutta KOKOmustaan tai KOKOvalkoiseen ei. Jos tunnet hääparin ja tiedät etteivät nämä loukkaannu asustasi, niin laita se. Esim. minua nyt ei tuollainen haittaisi, mutta tiedän monia joita häiritsisi.

Itse olin juuri tämä kesänä häissä, ja olisin laittanut ihanan nilkkoihin asti olevan pellava hameen (HUOM: ei mikään " hippi-mekko" vaan tyylikäs...!) mutta koska en tuntenut morsianta, en laittanut. Sulhasta ja hänen perhettään asia ei olisi haitannut, mutta en tiennyt morsiammen kantaa. Oli hyvä etten laittanut hametta, sillä morsiammella oli shampanjan värinen asu, joten minun valkoinen mekkoni olisi ollut juhliin täysin sopimaton...

Mutta tosiaan, nykyään ei tapoja tunneta/kunnioiteta. Kaikki eivät vain osaa käyttäytyä ja pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla. Ymmärrän toki, että mökkihäissä ymv. pukeutuminen on rennompaa, mutta esim. hienoon ravintola miljööseen ei esim. ap:n " baari-asu" (sellaiseksi minä sen miellän kuvauksen perusteella...) yksinkertaisesti sovi. Muutenkin on ikävää, jos huomaa olevansa ali-pukeutunut, tai muuten väärin pukeutunut. Jos pelkää ylipukeutumista, niin jokin klassinen (tyylikäs mutta hillitty) asu on varmin valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän