Mikä mitta rintaliiveissä on pielessä, kun rinnat "putoavat" kupeista?
Ei siis tursu yli, vaan liivit nousee edestä niin että tapahtuu tämä "putoaminen"
Kommentit (8)
Kaaritunien tulisi olla edessä napakasti rintalastassa kiinni.
Kaaritunien tulisi olla edessä napakasti rintalastassa kiinni.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:28"]Kaaritunien tulisi olla edessä napakasti rintalastassa kiinni.
[/quote]
Mulla on kaarituki niin kiinni kuin olla voi, ja ympärysmitta niin kireä et nahka tursuaa. Ja silti kaarituet nousee kivuliaasti nännien päälle aika usein.
Onko AP pienikokoinen? Itse olen 75B, voisko liittyä siihen? Toisaalta jotkut rintsikat vaan istuu paremmin kuin toiset
Mulla on 80C ja kaarituet on napakasti. En keksi mikä on vialla, ehkä sitten väärä malli. Tai liian vetelät rinnat...
ap
Jos kaarituki nousee edestä ylös tai painaa rintaa sivuilta, tarvitset suuremman kuppikoon ja/tai pienemmän ympärysmitan. Esim. 75E>75F tai 70FF.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:38"]
Mulla on 80C ja kaarituet on napakasti. En keksi mikä on vialla, ehkä sitten väärä malli. Tai liian vetelät rinnat...
ap
[/quote]
Voisit kokeilla 75D.
Riippuu varmaan mallistakin. Mä oon 70B ja toiset rintsikat nousee, toiset ei. Kaikki kyllä ehkä vähän pyrkii ylöspäin, mutta ei niitä tarvi koko aikaa olla korjailemassa. Mutta jos on liian löysä ympärys niin sitten kyllä nousee koko ajan.
liian iso ympärysmitta