Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jokainen mies sitä mieltä, että haluaisi tyttärensä naivan itsensä kaltaisen miehen?

Vierailija
30.09.2020 |

Eräs mies sanoi, että olisi tyytyväinen, jos tytär naisi isänsä kaltaisen miehen.

Olin hämmentynyt. Tämä mies on alkoholin suurkuluttaja. Hän ei näe siinä ongelmaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: ei ole. Ei kannata yrittää tehdä yleistyksiä yhden ihmisen sanomisten perusteella.

Vierailija
2/8 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki miehet samaa mieltä ja alkoholin suurkuluttajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti: ei ole. Ei kannata yrittää tehdä yleistyksiä yhden ihmisen sanomisten perusteella.

Tein yleistyksen monen ihmisen sanoman perusteella. Aloituksessa nostin esiinnvain yhden ihmisen.

Vierailija
4/8 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein yleistyksen monen ihmisen sanoman perusteella. Aloituksessa nostin esiinnvain yhden ihmisen.

Jännittävää, että sulle on monikin ihminen sanonut noin. Mä en ole nimittäin koskaan kuullut kenenkään ottavan asiaa esille.

Vierailija
5/8 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa isässä ja omassa miehessä on yhteistä vain sukupuoli ja tupakoimattomuus. En tosiaankaan olisi ottanut isän kaltaista miestä puolisoksi.

Vierailija
6/8 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, kyllä tytär ansaitsee parempaa.

Vierailija
7/8 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittävää, että sulle on monikin ihminen sanonut noin. Mä en ole nimittäin koskaan kuullut kenenkään ottavan asiaa esille.

On sanonut, kun olen kysynyt.

Minusta se on hauska keskustelun aihe. Se paljastaa, kuinka ”hyvänä” itseään pitää.

Vierailija
8/8 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että aikuistuttuaan ne alkaa näkemään omia touhujaan ja jos tytär sekaantuisi saman kaltaiseen niin sulhasehdokas lentäisi kun leppäkeihäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi