Onko jokainen mies sitä mieltä, että haluaisi tyttärensä naivan itsensä kaltaisen miehen?
Eräs mies sanoi, että olisi tyytyväinen, jos tytär naisi isänsä kaltaisen miehen.
Olin hämmentynyt. Tämä mies on alkoholin suurkuluttaja. Hän ei näe siinä ongelmaa?
Kommentit (8)
Kyllä, kaikki miehet samaa mieltä ja alkoholin suurkuluttajia.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti: ei ole. Ei kannata yrittää tehdä yleistyksiä yhden ihmisen sanomisten perusteella.
Tein yleistyksen monen ihmisen sanoman perusteella. Aloituksessa nostin esiinnvain yhden ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti: ei ole. Ei kannata yrittää tehdä yleistyksiä yhden ihmisen sanomisten perusteella.
Tein yleistyksen monen ihmisen sanoman perusteella. Aloituksessa nostin esiinnvain yhden ihmisen.
Jännittävää, että sulle on monikin ihminen sanonut noin. Mä en ole nimittäin koskaan kuullut kenenkään ottavan asiaa esille.
Omassa isässä ja omassa miehessä on yhteistä vain sukupuoli ja tupakoimattomuus. En tosiaankaan olisi ottanut isän kaltaista miestä puolisoksi.
EI, kyllä tytär ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittävää, että sulle on monikin ihminen sanonut noin. Mä en ole nimittäin koskaan kuullut kenenkään ottavan asiaa esille.
On sanonut, kun olen kysynyt.
Minusta se on hauska keskustelun aihe. Se paljastaa, kuinka ”hyvänä” itseään pitää.
Musta tuntuu että aikuistuttuaan ne alkaa näkemään omia touhujaan ja jos tytär sekaantuisi saman kaltaiseen niin sulhasehdokas lentäisi kun leppäkeihäs.