Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että meikki näyttää heti levitettynä hyvältä mutta päivän mittaan tunkkaiselta vaikka kirjallisiin meikkiä?

Vierailija
30.09.2020 |

Niin mistä johtuu??mulle nimittäin käy noin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjailisin pitäisi otsikossa olla.

Ap

Vierailija
2/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida iho kuntoon, käytä primeria, blendaa huolellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on kunnossa. Minulla on normaali iho. Ei iho ongelmia. Primeria en tosiaan käytä. Tarviiko? Blendaan kunnolla.

Ap

Vierailija
4/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolaatuiset tuotteet, huono pohjustus tai tuotteet eivät sovi ihollesi.

Vierailija
5/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaikka iltapäivällä lisäisi huulipunaa ja kilon poskipunaa niin silti tunkkainen vaikutelma?

Ap

Vierailija
6/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on ongelma pohjustuksessa koska kun ammattilainen tekee mulle meikin niin se pysyy nättinä pitkään. Itse kun teen niin sama ongelma. Saa olla koko ajan fiksaamassa ja kaikesta fiksaamisesta huolimatta iltapäivällä on jo kuin pystymetsästä revitty.

Vierailija
7/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en jaksa meikata. Pitää koko ajan varoa ettei ne leviä, juosta jatkuvasti tarkistamassa meneekö ne pitkin naamaa, ei voi edes silmää hieraista jos se kutiaa.

Olen luovuttanut. Ollaan rehellisesti ruma sitten.

Vierailija
8/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot tai ihonlaadullesi sopimattomat tuotteet. Tai sitten kosteusvoide tai primer, jonka päällä meikki pysyy huonosti. 

Vierailija
9/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ihollesi väärä meikkivoide, joka vaihtaa väriä päivän aikana? Näin käy monella tuotteella, ja sitten iho näyttää likaiselta. Tai iho rasvoittuu, meikki rullaantuu, jne jne. Sinuna kokeilisin erilaisia meikkipohjia, riippuen siitä mikä on varsinainen ongelma.

Vierailija
10/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primer meikkivoiteen alle ja ihan lopuksi kiinnityssuihke kaiken päälle.

Vierailija
11/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurisyy on huono kosteusvoide. Se kun jää kelmulksi ja ehkä rullaantuu/kökkööntyy niin kalleinkaan meikkivoide ei sen päällä toimi.

Sen pitää imeytyä TÄYSIN. Esim tavallinen sekaihon bellavita apteekista on loistava voide meikin alle. Sen sijaan useimmat lumenet ei. Varsinkan tuhkimotipp/seerumi koostumuksella.

Vierailija
12/12 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja meikin alle. Esim. itselläni kun on rasvoittuva iho, toimii parhaiten etten laita meikin alle mitään, en edes kosteusvoidetta. Pestylle iholle vaan Alima Pure mineraalimeikki ja pysyy iltaan asti. Jotkut taas tarvii kosteusvoiteita, niistä kannattaa etsiä  koostumus jonka päälle meikkipohja ei "rullaudu" tai kesi pois. Esim. tietyt silikonit voiteessa on sellaisia ettei meikki tahdo pysyä. Ongelmaa voi toki yrittää helpottaa myös laittamalla kosteusvoiteen ja meikin väliin primer-tuotteen, mutta ne on yleensä melkoista silikonijankkia ja oma ihoni voi paremmin ilman moisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän