Mitä tehdä sängyssä ettei olisi ihan lahna?
Kommentit (12)
Pyydät sitä miestä toteuttamaan sun fantasioita ja alkuun niitä pienempiä toiveita: mielestäsi parasta asentoa jne.
Lahnuus tai epälahnuus ei ole tekoja vaan energiaa ja latausta.
Nelonen, jos pitää kysyä neuvoja, on luultavasti lahna.
etsi sama rytmi, eli sinä panet takaisin samaan aikaan.
Minä en mielestäni ole sängyssä lahna. Ehdotan asentoja ja myös hakeudun itse niihin asentoihin missä haluan olla, että miehen ei tarvi (eikä saa) päättää kaikesta. Tykkään asennoista joissa voin itsekin olla aktiivinen, kuten ratsastus naama tai selkä mieheen päin. Annan suuseksiä paljon eri asennoissa. Muutenkin seksin aikana liikun paljon, olen aktiivinen, panen "vastaan" jne. Olen halukas kokeilemaan uutta ja mietin itsekin, että miten voisin vielä seksielämää parantaa ja toisinaan piristää. Uudet paikat, joskus lelut, öljyt jne. ovat kivaa vaihtelua.
Lapio takapuolen alle ja mies iskee varresta tahtia.
Katso televisiota, täytä ristikkoa tai viilaa kynsiä :) Vanhanaikaista maata hiljaa ja ajatella isänmaata.
Liiku, osallistu, ääntelehdi, ole aktiivinen, tee äläkä odota että toinen tekee kaiken. Miten voi olla niin vaikeeta?
ääntele JOS siltä tuntuu (feikkivoihkinta on ihan turn-off totally), liikuta lantiota, suutele miestä (vartaloa, kasvoja, kieltä korvaaan JOS mies tykkää siitä), hyväile käsillä pitkin kroppaa, JOS mies tykkää niin keskity pakaroihin/anukseen, näihin voi myös käyttää kieltä - huomaat miehen reaktioista onko "niitä poikia" vai ei jotka tosta tykkää, kaikki ei todellakaan mutta ne jotka tykkää, huutaa ihan nautinnosta vääränä kun joku "uskaltaa" kerrankin niin tehdä.
Tossa nyt alkuun. Tsemii :)
t. kämpän, auton ja "vähän" muutakin aikoinaan seksityöläisenä opiskeluaikanaan tienannut
heiluta varpaita niin et ole kuollut lahna vaan sellainen, jonka pyrstö vielä sätkii.
Pillun hinkkaaminen toimii aina ja myös se, jos työnnät sormea miehen anukseen.
Odota vielä pari vuotta ennen kuin ryhdyt mihinkään seksihommiin. Kyllä se tulee ihan luonnostaan sitten kun olet valmis.