Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiä laiskottaa!!!

21.07.2006 |

Oon kolmen lapsen kotiäiti. Pääasiassa nautin olostani kotona ja lasten kanssa puuhailusta. Välillä kuitenkin on " laiskottelu-kausia" , kuten nyt. Päivät vaan menee eteenpäin enkä jaksa panostaa juuri mihinkään. Ulkona ollaan paljon. Mutta esim. ruuan laittoon en jaksa paljon panostaa eli kalapuikot ym. saa luvan riittää. Kotitöistä teen vaan välttämättömimmät että huusholli pysyy pystyssä.Lapset kattoo nyt videoita ja ite täällä surffailen...

Itse oon sortunu mässäilyyn enkä jaksa välittää...Toisaalta nautin, kun suon itselleni sen, että välillä ottaa vähän rennommin varsinkin näin kesäaikaan, mutta toisaalta suututtaa oma saamattomuus. Onko muilla tällasesta kokemusta?!Ite yritän ajatella, että tää on taas ohimenevää niinkuin joskus ennenkin ja sitten oonkin taas energiaa täynnä...Ehkä ens maanataina taas ryhdistäydyn, jos viikonlopun vielä laiskottelis...Kokemuksia?!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin kolmen lapsen äiti, ja laitan yleensä kotiruokaa, luen vähintään iltasadut (kaikille erikseen), ulkoillaan yhdessä, katsellaan kukkasia jne. elän ns. minulle normaalia elämää lasten kanssa yleensä.

Tää kesä erityisesti on ollut tosi saamatonta aikaa. Kesti kolme viikkoa lomastani saada esim. matot pestyä, paperipinot kasvaneet jne. Lapset on touhunneet lähinnä omien kavereittensa kanssa, ja mitä helpommalla ne on menneet, sen parempi, en ole jaksanut ressata, jos iltasatu jää väliin. Ruoan kyllä laitan, koska näin pääsen ITSE helpommalla, kun ei tarvitse vähän väliä olla jokaisele jotain erikseen antamassa. Tosin olen myös nauttinut hyvällä omalla tunnolla Ikean lihapullista lasten kera.

Tottakait tietyllä tavalla saamattomuus ressaa ja ärsyttää, mutta toisaalta emmehän voi olla yli-ihmisiä, jotka päivät toisistaan suoriutuvat kaikesta vain täydellä teholla. summa summarum: nauti saamattomuudesta, tehookkuuden saat takaisin jossain vaiheessa. ei ne muksut väliaikaisesta löysäilystäsi kärsi.

Vierailija
2/2 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi aika meneväistä poikaa ja joskus tuntuu,että ihan sama mitä mä teen,joka paikka on kuiteski aina ihan sekaisin. Varsinkin näin kesällä tuntuu,että roskia on lattiat täynnä. Silloin kun meillä on yksi poika,mä olin tosi tarkka kaikesta,että ilman kenkiä ei saanut olla ulkona,mutta kummasti on täytynyt luopua periaatteistaan kun on kaksi poikaa. Tuolla ne juoksevat välillä ilman kenkiä ja sitten juostaan sisälle olohuoneeseen asti likaisilla jaloilla:) Oon vaan aatellu,että kesä on kerran vuodessa,että mitä pienistä. Pääasia,että lapset on terveitä ja onnellisia. Ruokaa muakaan ei huvittaisi laittaa yhtään,mutta pakko on jostain pöperöä vääntää. Toi meidän nuorin poika on allerginen ja sille on yritettävä keksiä eri ruokia kuin mitä muut syö. Joskus raukka jää vähemmälle kun tuntuu,että ei aina jaksaisi yrittää keksiä kaikkee ja ei se useimmiten edes syö paljon mitään... Että tällanen kesä! Kun arki taas koittaa ja miehen kesäloma päättyy,kaikki muuttuu. Vanhin poika menee eskariin jne joten pakosta on otettava rutiinit takaisin.

Vähän sekavaa tuli,mutta mä en ainakaan stressaa enää kaikesta turhan pienestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla