Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset eivät turhia hötkyile. Eipä äsken ruokakaupassa maskeja juuri näkynyt.

Vierailija
29.09.2020 |

Yhdellä taisi sellainen olla.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunta?

Vierailija
2/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat järkeviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikkakunta?

Helsinki

Vierailija
4/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ässämarketissakaan jossa kävin mutta ei siellä ollut ruuhkaakaan

Vierailija
5/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikkakunta?

Helsinki

Arvasin. Meillä Lieksassa kyllä maskeja käytetään. On vielä järki päässä.

Vierailija
6/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa pystyy ihan hyvin pitämään sen parin metrin turvavälin. Maski vaan silloin, jos tuo ei onnistu.

Vierailija
7/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ollakaan.

Vierailija
8/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas näin melkein puolella kaupanväestä, jopa kassoilla paikallisessa Prismassa. Yllätyin kyllä. Täällä ei edes ole todettu koronaa kuin joitakin kymmeniä.

Vierailija
9/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole maskia mutta kaupassa on käytävä. Sit jossain vaiheessa.

Vierailija
10/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tähän mennessä nähnyt 3. Yksi oli jo keväällä vähemmistön edustajalla, ja tänään näin 2 teiniä. Mutta nämä teinit tunkivat kassalla kainaloon. Ihan oikeasti tulivat jo normaalioloihin verrattuna liian lähelle kun siinä maksoin ja pakkasin, ihan kylkeen kiinni.

Vierailija
11/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskinne voitte tunkea emättimeen. Samaan paikkaan koronavilkun kanssa.

Vierailija
12/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa hysteerikot yksikin maa jossa korona on saatu minimiin MASKIEN ansiosta?

Vierailija
13/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä maskin pitämisessä ja hyväksymisessä on joillekin niin vaikeaa? Se, että pitämällä maskia suojellaan toisia ihmisiä?

Vierailija
14/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Tampereella tänään eniten maskeja tähän mennessä pandemiaa, selvästi yleistyneet. Sokoksen S-market kolmen jälkeen iltapäivällä.

Vierailija
15/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas näin melkein puolella kaupanväestä, jopa kassoilla paikallisessa Prismassa. Yllätyin kyllä. Täällä ei edes ole todettu koronaa kuin joitakin kymmeniä.

No sitä vartenhan sitä maskia käytetään, että ennaltaehkäistään.

Omituinen ajattelumalli, että maskia pitäisi alkaa käyttää sitten vasta kun sadoittain tapauksia.

Vierailija
16/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pakko niin miksi vaivautua, ihan päätöntä touhua koko hässäköinti

Vierailija
17/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä maskin pitämisessä ja hyväksymisessä on joillekin niin vaikeaa? Se, että pitämällä maskia suojellaan toisia ihmisiä?

Käytän heti 24/7 kun niitä jaetaan ilmaiseksi KAIKILLE. En ala ostamaan kymmenillä euroilla kuukaudessa hengityssuojaimia. Valtiokin voisi kantaa kortensa kekoon ja POISTAA alv:n maskeilta.

Vierailija
18/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tähän mennessä nähnyt 3. Yksi oli jo keväällä vähemmistön edustajalla, ja tänään näin 2 teiniä. Mutta nämä teinit tunkivat kassalla kainaloon. Ihan oikeasti tulivat jo normaalioloihin verrattuna liian lähelle kun siinä maksoin ja pakkasin, ihan kylkeen kiinni.

Oisit kysynyt, että reppuselkäänkö haluatte?

Vierailija
19/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin tänään Jyväskylän suurimmassa kauppakeskuksessa. Noin 30 prostentilla oli ilta-aikaan maskit. Suurin käyttäjäryhmä oli n. 20-30 vuotiaat.

Vierailija
20/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se päässä kun nyt vaan ei pysty hengittämään,kun ihan vaikeeta muutenkin happea haukkoa.Lisäksi maskit levittää pöpöä ympäriinsä,kun niitä kosketellaan ja levitellään ties minne penkereille..Lisäksi kuormittaa ympäristöä.Ihan järjetöntä hommaa.Niin ja ei edes ole 100% suojaa näillä.Pitäkää maskinne...pas   kin ne....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan