Suomalaiset eivät turhia hötkyile. Eipä äsken ruokakaupassa maskeja juuri näkynyt.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunta?
Helsinki
Ei ässämarketissakaan jossa kävin mutta ei siellä ollut ruuhkaakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunta?
Helsinki
Arvasin. Meillä Lieksassa kyllä maskeja käytetään. On vielä järki päässä.
Kaupoissa pystyy ihan hyvin pitämään sen parin metrin turvavälin. Maski vaan silloin, jos tuo ei onnistu.
Itse taas näin melkein puolella kaupanväestä, jopa kassoilla paikallisessa Prismassa. Yllätyin kyllä. Täällä ei edes ole todettu koronaa kuin joitakin kymmeniä.
Mulla ei ole maskia mutta kaupassa on käytävä. Sit jossain vaiheessa.
Minä olen tähän mennessä nähnyt 3. Yksi oli jo keväällä vähemmistön edustajalla, ja tänään näin 2 teiniä. Mutta nämä teinit tunkivat kassalla kainaloon. Ihan oikeasti tulivat jo normaalioloihin verrattuna liian lähelle kun siinä maksoin ja pakkasin, ihan kylkeen kiinni.
Maskinne voitte tunkea emättimeen. Samaan paikkaan koronavilkun kanssa.
Kertokaapa hysteerikot yksikin maa jossa korona on saatu minimiin MASKIEN ansiosta?
Mikä siinä maskin pitämisessä ja hyväksymisessä on joillekin niin vaikeaa? Se, että pitämällä maskia suojellaan toisia ihmisiä?
Ai jaa. Tampereella tänään eniten maskeja tähän mennessä pandemiaa, selvästi yleistyneet. Sokoksen S-market kolmen jälkeen iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas näin melkein puolella kaupanväestä, jopa kassoilla paikallisessa Prismassa. Yllätyin kyllä. Täällä ei edes ole todettu koronaa kuin joitakin kymmeniä.
No sitä vartenhan sitä maskia käytetään, että ennaltaehkäistään.
Omituinen ajattelumalli, että maskia pitäisi alkaa käyttää sitten vasta kun sadoittain tapauksia.
Jos ei ole pakko niin miksi vaivautua, ihan päätöntä touhua koko hässäköinti
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä maskin pitämisessä ja hyväksymisessä on joillekin niin vaikeaa? Se, että pitämällä maskia suojellaan toisia ihmisiä?
Käytän heti 24/7 kun niitä jaetaan ilmaiseksi KAIKILLE. En ala ostamaan kymmenillä euroilla kuukaudessa hengityssuojaimia. Valtiokin voisi kantaa kortensa kekoon ja POISTAA alv:n maskeilta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tähän mennessä nähnyt 3. Yksi oli jo keväällä vähemmistön edustajalla, ja tänään näin 2 teiniä. Mutta nämä teinit tunkivat kassalla kainaloon. Ihan oikeasti tulivat jo normaalioloihin verrattuna liian lähelle kun siinä maksoin ja pakkasin, ihan kylkeen kiinni.
Oisit kysynyt, että reppuselkäänkö haluatte?
Minä kävin tänään Jyväskylän suurimmassa kauppakeskuksessa. Noin 30 prostentilla oli ilta-aikaan maskit. Suurin käyttäjäryhmä oli n. 20-30 vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Se päässä kun nyt vaan ei pysty hengittämään,kun ihan vaikeeta muutenkin happea haukkoa.Lisäksi maskit levittää pöpöä ympäriinsä,kun niitä kosketellaan ja levitellään ties minne penkereille..Lisäksi kuormittaa ympäristöä.Ihan järjetöntä hommaa.Niin ja ei edes ole 100% suojaa näillä.Pitäkää maskinne...pas kin ne....
Paikkakunta?