Miksi posti lajittelee samaa pakettia 3 kertaa päivässä?
Tilasin kotimaisesta verkkokaupasta perjantaina tuotteen, joka on lähtenyt matkaan perjantaina klo 19 aikoihin (lähetys vastaanotettu klo 19:12). Seuraavan kerran siitä on havainto lauantaina aamulla, rekisteröity ja lajiteltu aamulla. Sunnuntaina ei tapahtunut mitään. Eilen pakettia lajiteltiin Vantaalla 3 kertaa, sama tänään eli tiedoissa lukee, että "lähetys lajiteltu Vantaa 01530".
Kyseessä ei ole särkyvä lähetys, joten lajitelkoot vaan, mutta koskakohan se palstalaisten kokemuksen mukaan lähtee kohti määränpäätä? Vai onko posti siirtynyt suoritepalkkaan eli jokaisesta lajittelusta tulee vähän lisää liksaa?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Kun et tiedä postin lajittelusta mitään niin suosittelen menemääb sinne töihin nii sitten tiedät. Mä en jaksa avata.
Itse asiassa en edes saa avata koska vaitiolovelvollisuus vaikken ole siellä enää töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kun et tiedä postin lajittelusta mitään niin suosittelen menemääb sinne töihin nii sitten tiedät. Mä en jaksa avata.
Olin postin lajittelussa töissä kesällä 2014, mutta silloin paketit lajiteltiin vain kerran. Nähtävästi töitä on nyt liian vähän, jos yhtä pakettia pitää lajitella uudestaan ja uudestaan.