Korsin vai Hilfigerin laukku?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 17:52"]
Miten ois Mulberry?
[/quote]En tiedä. Ne ei ehkä ole ihan mun tyylisiä.
No ulkonäön perusteella ostan laukun, en merkin =)
Ostat sen perusteella kumpi on parempi/käytännöllisempi ja kumman ulkonäkö miellyttää enemmän. Kallista p****a ei kannata ostaa vain siksi, että se on tietyn merkkinen.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 11:37"]
Ostat sen perusteella kumpi on parempi/käytännöllisempi ja kumman ulkonäkö miellyttää enemmän. Kallista p****a ei kannata ostaa vain siksi, että se on tietyn merkkinen.
[/quote]Siksipä kysynkin. Olen stockan sivuilta vertaillut laukkuja ja jompi kumpi sopisi siihen mitä etsin ja ajattelin ensin kuitenkin kysyä neuvoa täältä. ; )
Hilfiger on ihan jees ja siinä ei toi logo pomppaa silmille ihan hirveästi. Korsin laukku on myös ihan jees mutta siinä nimi lukee niin selvästi ja se on miinus.
Haluaisin hyvän nahkalaukun mutta se ei sasi olla kovin näkyvästi kenekään tietyn valmistajan. Mua ärsyttää noi isot logot.
Michael Michael Kors -malliston laukut ovat todella hyviä hinta/laatusuhteeltaan. :) En tiedä myydäänkö Suomessa Michael Kors mallistoa, mutta siinä maksaa jo sitten pelkästään nimi jo ihan älyttömästi. Hilfigereissä on Suomessa paljon nimilisää, mutta laatu ei kai mitenkään ihmeellinen.
Miten ois Mulberry?