Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet jos ihminen on aina laihiksella

Vierailija
09.12.2013 |

mutta ei laihdu kuin kilon pari ja lihoo taas?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että esittää muille syövänsä vähän ja terveellisesti, mutta syö sitten kuitenkin kotona liikaa. Että ei ole tajunnut sitä, että jos yrittää koko päivän olla liian vähän ruoalla ja esittää työpaikan lounaalla, että syö vian yhden salaatinlehden, ahmii sitten illalla nälkäänsä kaiken mahdollisen eikä todellakaan laihdu tällä metodilla.

Vierailija
2/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei oikeasti pysty mihinkään mikä vaatii pitkäjänteisyyttä ja luonteenlujuutta. Puhuu ja lässyttää mielummin kuin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hän on jatkuvalla laihiksella sekoittanut elimistönsä toiminnan.Mut vielä enemmän koen niin, että hän kokee ettei hänellä ole samaa oikeutta olla kuin laihemmilla (hänen omasta painostaan riippumatta) ja jatkuva laihduttamisesta kertonminen on tavallaan alistumisele, jossa kerrotaan että tiedänhän minä etten ole saman arvoinen kuin te muut. Laihduttaja elää aina vähän sitku-elämää, ja monen kohdalla tuntuu, että kiloilla on elämässä aivan suhteettoman suuri merkitys. Elämä on tässä ja nyt, sitä ei voi ottaa sitten joskus uudelleen laihempana versiona. Jokainen meistä etsii itselleen sen oman arvon, ja useimmat ovat tehneet elämässään paljon pahempia aisoita kuin syöneet liikaa. Jostain syystä lihavuutta pidetään isompana ongelmana mitä se useimmille noin terveyden kannalta kuitenkaan on.

Vierailija
4/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä jotka puhuu laihiksesta ja on ihmisiä jotka laihtuu. Kai siinä jotain vertaostukea kaivataan, kun laihduttamisesta puhutaan päivittäin/ viikottain. En kyllä voi sille mitään, mutta jos joku puhuu laihduttamisesta kuukaudesta toiseen ja tulosta ei näy, mua ei enää kiinnosta. Kuhan lässyttää

Vierailija
5/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä oon sellainen. Ainakin muiden silmissä. Tosin joudun noudattamaan vhh-ruokavaliota terveyssyistä, en laihtuakseni. Kroppani ei kerta kaikkiaan kestä hiilareita ja pienestäkin määrästä tulee kamalan huono olo. Liittyy pco:hon ja harmittaa mielettömästi, ois niin ihanaa näin joulunaikaan syödä vaikka suklaata mutta kun ei voi. Oon pakkokarppi :)

Mutta ulkopuolisten silmiinhän ruokavalioni vaikuttaa jatkuvalta laihikselta, kun kieltäydyn vaikkapa pullasta. Ei kukaan usko kun sanon että ottaisin jos maha kestäisi, luulevat varmaan syömishäiriöiseksi kun olen suht hoikka, ja sen takia tuputtavat kahta kauheemmin. Ei ihan vastannut apn kysymykseen mutta tulipa kerrottua toisenlainen tarina!

Vierailija
6/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihminen on aikaansaamaton. Eikös se niin ole että koulutetummat ovat keskimäärin parempikuntoisia? Kyllä se luonteesta taitaa kertoa kaiken oleellisen..

Vierailija
7/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot mut mua ärsyttää että ajatellaan että se lihava tai laihduttaja syö liikaa, isoja annoksia jne. Liikaa kaloreita toki, mutta se salaatinlehti saattaa olla ihan tottakin. Voi olla ettei kyseinen henkilö syökään juuri mitään, vaan on kilot kerryttänyt tuoremehulla tai suklaalevyllä tai parilla patukalla päivässä normaalin niukan syömisen lisäksi. Minä olen ylipainoisenakin syönyt lähinnä salaatteja, buffeteissa lautasellinen salaattipohjaista ruokaa, ei lämmintä ruokaa laivalla eikä pizzaa Ym Raxissa. Mutta tähän päivittäinen suklaa tai muu sokeriherkku niin mennään kaloreissa kirkkaasti yli kulutuksen. Joten minä ajattelisin että henkilöllä on ehkä joku ihan pikkujuttu pielessä jota ei ehkä itse huomaa, tai addiktio vahvempi kuin tahdonvoima.

Vierailija
8/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot mut mua ärsyttää että ajatellaan että se lihava tai laihduttaja syö liikaa, isoja annoksia jne. Liikaa kaloreita toki, mutta se salaatinlehti saattaa olla ihan tottakin. Voi olla ettei kyseinen henkilö syökään juuri mitään, vaan on kilot kerryttänyt tuoremehulla tai suklaalevyllä tai parilla patukalla päivässä normaalin niukan syömisen lisäksi. Minä olen ylipainoisenakin syönyt lähinnä salaatteja, buffeteissa lautasellinen salaattipohjaista ruokaa, ei lämmintä ruokaa laivalla eikä pizzaa Ym Raxissa. Mutta tähän päivittäinen suklaa tai muu sokeriherkku niin mennään kaloreissa kirkkaasti yli kulutuksen. Joten minä ajattelisin että henkilöllä on ehkä joku ihan pikkujuttu pielessä jota ei ehkä itse huomaa, tai addiktio vahvempi kuin tahdonvoima.

Vierailija
9/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti suoliston bakteeriflorassa on vikaa. Liikuntaa pitäisi ennemminkin lisätä, intervalleja ja salitreeniä alkuun joka toinen päivä. Kahden viikon virheettömän treenin jälkeen 5 pv viikossa.

Vierailija
10/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihminen ei oikein ole sinut itsensä kanssa ja/tai hänellä on jonkinasteinen syömishäiriö, kun syömisen kontrollointi tai sen yritys on jatkuvasti päällä.

Vierailija
11/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei ole jatkuvasti laihiksella kuin lihava ihminen. Eli ajattelisin , että lopettaisi tuon laihduttamisen ja alkaisi syödä kunnolla. Ehkä sitten aikanaan jopa laihtuisi , mutta ainakin voisi paremmin.