Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko villasukat pikkujoululahjaksi liian vähän?

Vierailija
09.12.2013 |

Eli siis meillä on kaverin kanssa pikkujoulut ensi viikonloppuna ja neuloin hänen tytölleen (2,5v) sukat ja jotenkin tuli tunne että se on liian vähän. (vaikka ei olla edes sovittu mistään lahjojen ostoista mutta olen nuo neulonut jo hyvissä ajoin kun haluan jotenkin muistaa). Tuon ikäinen ei nyt niin kamalasti ymmärrä että pitäisi olla jotenkin hienot lelut ja suklaat ja äitinsä ihan varmasti arvostaa käsityötä mutta mitä tuohon ostaisi lisäksi joku pieni suklaa? Jotenkin tuntuu tosi pieneltä ja vähäpätöiseltä lahjalta enkä halua olla ihan nolona sitten jos... joo, tää kulutushysteria on ihan kamalaa tänä päivänä kun en osaa edes itse arvostaa villasukkiani :D Mutta siis lähinnä kyse on siitä että mulla ei kamalasti rahaa ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja! Ei siihen tarvitse mitään enää ostaa ellet halua. Nättiin pakettiin ja se on valmis :)

Vierailija
2/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jonkun pienehkön lisän, niin esim. sellainen jouluinen suklaatikkari voisi olla kiva. Mutta ihan hyvin riittää sukat. Itse olisin villasukista hyvin kiitollinen. Olet ihana kun olet jaksanut tehdä ystäväsi lapselle sellaiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) Joo sellaisen tikkarinhan siihen vois ostaa, saa sitten tyttö suun makeaksi ja jalat lämpimäksi :) Kiitos!

Vierailija
4/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja ihan joululahjaksikin, varsinkin jos itse olet ne neulonut. Ostaisin itse kaupasta suklaisen joulupukin lisukkeeksi, mutta voisin viedä ilmankin.

Vierailija
5/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ollaan kolmosen kanssa samiksia :-) -5-

Vierailija
6/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukat ovat ihan hyvät. Jouluna jokainen saa liikaa suklaata, mielellään tikkari jäisi pois.

Vierailija
7/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt villasukat on tosi kiva lahja! Ei tarvitse muuta.

Vierailija
8/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pelkät itse tehdyt villasukatkin olisivat hieno lahja, mutta yhdyn edellisiin eli jos haluat hiukan upgreidata niin joku pieni makea juttu kaveriksi. Ostaisin ehkä ihan suklaalevyn, jolloin siitä olisi iloa äidillekin.

Vierailija
9/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelkät" villasukat olisivat aivan ihana lahja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan