Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaisitko taaperollesi / lapsellesi

Vierailija
09.12.2013 |

itsetehtyjä persoonallisia vaatteita? Mietin onko sellaiselle kysyntää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostaisin. Ja pidän myös retro vaatteista.

Vierailija
2/10 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Ihan hinnan takia. Jotta ihminen saa käsityöstä itselleen kunnon tuntipalkkaa, niin hinta on väistämättä melko korkea. Minulla ei ole varaa maksaa sellaisesta, vaikka pidänkin ajatusta erinomaisen hyvänä muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut ulkovaatteita. Villapukuja yms. ja maksanutkin niistä sitten enemmän kuin markettien/vaatekauppojen hinnat. Juuri tilasin tuttavaltani 2,5-vuotiaalle villahaalarin, tiedän saavani laatua. En vain ollut tyytyväinen kauppojen tuotteisiin.

Vierailija
4/10 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Aina nämä "itsetehdyt persoonalliset" vaatteet on saatanan rumia ja ihan liian kalliita. En tajua mistä se "persoonallisuus" niihin vaatteisiin tulee, siitä että ne on kamalan näköisiä?

Vierailija
5/10 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko linkin näihin itsetehtyihin persoonallisiin saatanan rumiin vaatteisiin?

Vierailija
6/10 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:06"]

Laitatko linkin näihin itsetehtyihin persoonallisiin saatanan rumiin vaatteisiin?

[/quote]

Googlen kuvahakuun "itsetehtyjä lastenvaatteita" niin siinäpä on. Hyi.

Vierailija
7/10 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hinnasta. Mulla on kaksoset, eikä ole varaa maksaa kymppiä enempää paidasta tai housuista vaikka olisi kuinka hienot. Jos ei rahasta olisi kiinni, niin varmaan ostaisin jos ne olisi mua miellyttäviä vaatteita.

Vierailija
8/10 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä retro vaatteista lapsella, olisi mukava jos olisi ollut taaperolle ostaa muitakin kotimaisia  vaatteita. Muutamia muitakin merkkejä oli, mutta hinta sitten hirmuinen. Hattuja ja pipoja löytyy, mutta ei oikein muuta.

Vierailija
9/10 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsi jo isompi ja ehkä kysyntää olisi juhlavaatteissa persoonallisille vaatteille, mutta ei muuten.

-4-

Vierailija
10/10 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

en puhunut retro-vaatteista. Muuten hyvällä maulla persoonallisista joita ei ole myynnissä kuin muutama kappale samanlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi