Miksi miehet haluaa vanhemman naisen ?
tuosta toisesta ketjusta (nuori nainen = floppi sängyssä) tuli mieleen tämä. Uskon itse siihen että monet miehet haluaa vanhemman naisen koska tämä uskaltaa ottaa ja antaa sängyssä eikä teeskentele eikä päästä "seksimoovie"ääniä koska luulee että ne kuuluu asiaan. Itselläni ei kokemusta mutta kaverini lähtee usein kotiin 30-35vuotiaan kanssa (hän on itse 47v ja nuoren näköinen, hyvä tyylikin) - toki kumpikaan ei halua muuta kuin seksiä mutta sitä ne usein kehuu. Mitä uskotte? Kiva jos miehetkin uskaltaa vastata.
Kommentit (15)
Vanhemmat naiset ovat usein rennompia itsensä ja muiden suhteen. Nuoret naiset miettivät liikaa, mitä muut ovat heistä mieltä.
Olin 40v kun olin miehen kanssa joka oli 28v ja hän sanoi meidän storyn jälkeen (kesti ehkä 6kk, tavattiin 1kk:ssa koska hän oli naimisissa) ettei enää ota samanikäistä naista. Muutama kuukausi tämän jälkeen heille tuli avioero.
Voi monia syitä: vanhempi nainen ei enää halua lapsia, ei pyöri niin oman napansa ympärillä, on paljon rennompi ja hauskempi eikä koko ajan arvostele miestä. Sängyssäkin rennompi, ei yritä suorittaa ja mieti koko ajan että näyttääkö hyvältä miehen silmissä, on halukkaampi ja saa helpommin orgasmin ja oikeastaan monta. Vanhemmalla naisella on yleensä talous paremmassa reilassa, eli ei kaipaa miehen rahoja. Nainen on parhaimmillaan n. 40-60 vuotiaana.
ovat helppoja, lohkee helposti
epätoivoisia suorastaan
Jotkut miehet ei katso ikää, vaan ihmistä. Samoin jotkut naiset. Toiset sen sijaan näyttävät luulevan että parisuhteen onnistumisen tae on sama syntymävuosi.
Minä nyt 30v, otan mieluummin 45vuotiaan naisen kuin joku kaxvitonen...totta.
Jos ei muuta saa? Eihän vanhaa löysävittuista harppua kukaan vapaaehtoisesti ottaisi jos siis saisi valita kahdesta, joista toinen on nuori ja kaunis ja toinen ruma riipputissinen, löysäperseinen haahka.
En halua. Jos toiselle kierrokselle päädytään, mielummin törmäisin 3-10 vuotta nuorempaan. Jos vastaan sitten tulisi pari vuotta vanhempi ihanuus, ei ikä voisi olla este. Mutta en minä erityisesti koskaan haluaisi itseäni vanhempaa naista.
Juuri tämän takia vanhempi nainen. Nuoremmat naiset ovat epävarmoja itsestään, pitää tällaisiä kirjoitella.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 23:24"]
Jos ei muuta saa? Eihän vanhaa löysävittuista harppua kukaan vapaaehtoisesti ottaisi jos siis saisi valita kahdesta, joista toinen on nuori ja kaunis ja toinen ruma riipputissinen, löysäperseinen haahka.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 23:24"]
[/quote]
Minkälainen ihminen kirjoittaa näin rumasti muista naisista?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 23:27"]
En halua. Jos toiselle kierrokselle päädytään, mielummin törmäisin 3-10 vuotta nuorempaan. Jos vastaan sitten tulisi pari vuotta vanhempi ihanuus, ei ikä voisi olla este. Mutta en minä erityisesti koskaan haluaisi itseäni vanhempaa naista.
[/quote]
Ja tälle miinuspeukkuja? Jospa haluan itseäni nuoremman, jotta voisimme saada pari lasta. Onko se ehdottoman miinuspeukutettavaa? Pitäisikö miehen haluta juuri itseään vanhempia naisia? Olisin evoluution oikku jos näin olisi.
Jos olisin vaikka 19-vuotias, voisi 5-8 vuotta vanhempi nainen olla hieno juttu. Tässä iässä ei enää niinkään, koska lievät vanhenemisen vaikutukset (ja tosimaailmassa monesti vielä raskaudetkin) saattaisivat jo näkyä. Tuntuu ettei tässä enää voi haaveilla muusta kuin nuoremmasta tai enintään saman ikäisestä.
Jokainen mies varmaan haluaisi olla naisensa ensimmäinen penis, ellei sitten ole naista selvästi nuorempi ja viattomampi, jolloin se naisen kokeneisuus tulee nähtyä vähän eri valossa. Yleensähän mies on se likainen paska, joka johdattelee naisen likaiseksi lutkaksi. On vaikeaa hyväksyä itseä selvästi nuorempaa naista, joka olisi vielä muiden miesten viihdyttämäkin. Vanhemmassa naisessa on jo valmiiksi sellaista syntisyyttä, että neitsyyden puuttuminen ja ajokilometrit eivät samalla tavalla haittaa, vaan mies pääsee parhaassa tapauksessa itse nauttimaan jonkinlaisesta viattomuudesta, joka on normaalisti varattu vain naisille. Koska naiset eivät koskaan ihaile miehen vartaloa kunnolla, niin naisen suhteellinen vanhuus auttaa myös tuohon kaikkia miehiä kalvavaan sukupuolikompleksiin, koska siinä mies voi vähän suuremmalla todennäköisyydellä heittäytyä ikään kuin avuttomammaksi ja lapsimaisemmaksi ja nainen ottaa semmoisen maternalistisemman roolin, ja tällä tavalla jossakin määrin kiertää tuota kompleksia ja tyypillistä rooliasetelmaa.
-Mies 28v-
Riippuu miehen historiasta millaiset naiset häntä innostavat ja kiinnostavat. Vanhempi nainen voi olla yhtä hyvä tai huono kuin nuorempikin nainen, jokainen nainen kun keksii seksuaalisuutensa itse ja myös miehellä on vaikutusta kuinka kemiat toimii sillä alalla. Nuoret pihtaa ja on vaikeita nuoruuttaan, vanhat on kainoja ja pihtaa kun oppineet siihen tyyliin. Paljon on puhetta puumista mutta kyllä ne lähemmäs 60 vuotiaat naiset aika omiin elämiinsä seestyneitä ja suhteita karttavia alkaa olla.
Useimmat miehet ottavat mitä saavat.