Voiko nainen 160cm ja mies 200cm seurustella?
Mitä mieltä olette? Näyttääkö naurettavalta, rupeaako pidemmät naiset ulisemaan kuinka minun pitäisi ottaa lyhyempi?
Kommentit (17)
Ei voi seurustella, pituuslaki ja julkisivulautakunta kieltää moiset höperyydet
🙄 no ei ole häiritsevästi ulinaa kuulunut. Ei niin paljon etteikö voisi vaikka kirjaa lukea tai telkkaria katsoa.
Vähän nyt kyllä tulee vibat ettet ole kovin syvästi rakastunut, kun mietit tällaista.
Ei voi, ei missään nimessä ! Se on laissa kielletty !
Ei voi. Miehen pitää olla vähintään 215cm ja naisen alle 145cm
Ei onnistu ei. Toisin päin kyllä onnistuisi. Eli mies olisi 160 cm ja nainen 200 cm. Silloin paljon parempi.
Totta kai voi. Tai ainakin itse ajattelen, että ulkoiset seikat ovat toissijaisia ja se mitä tunnet toista kohtaan on tärkeintä.
Toki, mulla ja miehellä "vain" 32cm pituuseroa. Mutta toisaalta hyvin on mennyt pituuserosta huolimatta :)
Oon 156 ja mies 194, kukaan, EI KUKAAN ole ulissut asiasta. Ainoastaan valokuvaajalta on tullut hieman kuittia kun meistä on hivenen haastavaa saada järkeviä valokuvia aikaseksi :D
Minusta me kyllä näytetään ihan hieman pöljiltä vieretysten, mutta sekin on loppujen lopuksi vain söpöä. Ja hei, enpähän normiarjessa näe mieheni hiustenlähtöäkään :D
Ap valitsee seurustelukumppanin sen mukaan näyttääkö pariskunta yhdessä hyvältä..? Jos oikeasti haluaa jonkun kanssa olla yhdessä niin mitä väliä mitä muut ajattelee, ja mitä se edes ylipäätään kenellekään kuuluu?!
Samu Haber ja ihana pieni siro tyttöystävänsä näyttävät tällaiselta parilta, ja erittäin hyvältä näyttää.
Voi toki. Varaudu kuitenkin niskavaivoihin.
Ai , tämä on Hämeenlinna jankutus !!!!
Mä olen 155cm, ja mies 205cm pitkä. Ei ole kukaan sanonut mitään. Pojat meillä on isänsä pituisia, ja tytär minua 5cm pitempi.
Kyllä jotkut hakavat huomiota tuollaisillakin "friikkitouhuilla" Voihan siinä olla poitiivisiakin puolia kun ei tarvitse katsella akan naamaa pylsiessä kun se haistelee napaa
Minä olen 158 cm ja mies 190cm.
Onhan tässä sellainen valta-asetelma mutta minua se kiehtoo. Ja niin taitaa miestäkin.
Ei pitus eroa edes huomaa, paitsi silloin kun ostaa miehelle vaatteita, pitkälle ihmiselle ei oikein mistään löydy sopivaa mitoitusta, saa ostaa aina kokoa xxl vaikka vyötäröltä M-koko olisi sopiva, mutta hihat ja lahkeet aivan liian lyhyitä /kapeita..
Ei voi. Seuraava.