Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkatkaa hyvä, hiuksia oikeasti silottava aine!

Vierailija
08.12.2013 |

Mielellään markettikamaa mutta muutkin huomioidaan! Eli pörröisen hiuksen pinnan silotukseen. Kun aina törröttää pystyssä jotain ja yleensäkin hiukset ovat pörröiset vaikka suorat ovatkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul Mitchellin Super Skinny Serum! Ihan ehdoton tuote itselleni nykyään. Hieman tyyriimpi, mutta todella riittoisa ja tehokas. Löytyy kampaamoliikkeistä, kuten Hairstore ym.

Vierailija
2/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamosta tai kampaamotuotteita myyvistä liikkeitä Bonacuren Miracle Oil -öljy. Tuoksuu hyvälle, silottaa ja auttaa kuivaamisessa mutta ei jätä öljyisen tuntuiseksi. 

Mulla on luonnonkiharat ja siksi karheat hiukset itselläni ja olen tuota öljyä käyttänyt jo vuoden verran. Ihan loistavaa tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maroccon Oil. Ihan best mun puoli pörröiseen itsetaipuvaan tukkaan. Ainakin netistä löytyy (sieltä ostin pari pulloa). Riittoisaa!

Vierailija
4/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

john frieda frizz ease. Ja toi marokon öljy on aivan loistava. Se on kallis, mutta ei tosiaan tarvi paljon laittaa, pullo kestää mulla puoli vuotta

Vierailija
5/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastianin Potion 9 toimii minulla. Todella riittoisaa, omiin puolipitkiin hiuksiini riittää herneen kokoinen määrä tuotetta.

Vierailija
6/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Avonin marocan oilia ja se ei ainakaan silota... ap

Vierailija
7/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kokeillut eri markettiöljyjä, ovat olleet ok. 

Vierailija
8/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tulossa ehdottamaan Paul Mitchellin Super Skinnyä.

Vierailija
9/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 00:30"]

Mulla on ollut Avonin marocan oilia ja se ei ainakaan silota... ap

[/quote]

Tää on se paljon hypetetty öljy: http://www.amazon.co.uk/MoroccanOil-Treatment-Hair-Types-100ml/dp/B001AO0WCG Toi avonin on sen verran hapla, niin ei varmaan ole niin paljoa vaikuttavia ainesosia. 

Vierailija
10/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin joku 5 blaa blaa tehohoito, käytin hoitoaineen tilalla.

Vierailija
11/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sante brilliant care hoitoaine. Luonnonmukainen, mutta käsittämättömän hyvä hoitsu, muistaakseni Sokokset myy noita myös. 

https://www.hyvinvoinnin.fi/sante-brilliant-care-hoitoaine

Vierailija
12/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuksista tuli ihanan sileät ja pehmeät kun lopetin vallan shampoon/hoitoaineen käytön. Pesen siis hiukset ihan tavallisella palasaippualla ja huuhtelen lopuksi etikkavedellä.

Vierailija
13/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne siis kuivat, ap? Itse otin toisen shampoon käyttöön niin parani pörröisyysongelmakin; eli maailman paras shampoo: Aussie! Ja siitä se kuiville hiuksille tarkoitettu.Sitten on Frizzy-hoitoaine.Laaja tuotesarja,löytyy esim. Sokoksista.

Vierailija
14/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussieta ei kannata käyttää,  tuotteet testataan eläimillä. Hiusten silottamiseen käytän joskus oliiviöljyä,  toimii!

Vierailija
15/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 11:02"]

Aussieta ei kannata käyttää,  tuotteet testataan eläimillä. Hiusten silottamiseen käytän joskus oliiviöljyä,  toimii!

[/quote]

Eikä!? Mistä tiedät? :(

Vierailija
16/16 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten laatuun vaikuttaa mitä syöt, miten nukut jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi