Miksi osa suorastaan suuttuu, jos pizzassa on ananasta?
Huvittavaa käytöstä aikuiselta ihmiseltä inttää, mitä toiset saa laittaa pizzan päälle ja mitä ei.
Kommentit (11)
Vain vaja kit syö pitsaa jossa on ananasta! Itse otan aina salami anasnas pitsan.
Koska italialaisetkaan tmv. eivät syö ananasta. Heitä hävettää miten Suomessa ei osata taaskaan käyttäytyä oikein ja sivistyneesti.
Ananas pizzassa on sama asia kuin pi ppeli pe rseessä, se ei kuulu sinne mut jotkut vaan tykkäävät siitä
Laitan banaania ja vesimelonia. Mitäs nyt?
Minun pizzassa saa olla ananasta ja tonnikalaakin, mutta minulla onkin hullun paperit.
Vierailija kirjoitti:
Ananas pizzassa on sama asia kuin pi ppeli pe rseessä, se ei kuulu sinne mut jotkut vaan tykkäävät siitä
Miksi Jumala olisi luonut täydellisen kireän reiän johon muna sopii, jos se ei olisi tarkoitettu sinne? Kirjoittamasi on mielestäni Jumalan pilkkaa!
Pitäisikin seuraavalla Ruotsin reissulla käydä pitseriassa kun siellä saa banaania pitsaan.
No niinpä!. Yritetään olla hienompia kun ollaankaan ja unohdetaan, että itsellä saa olla mielipide.
Koska älylaitteet ovat sulattaneet näiden aivot, joten he osaavat toimia ja käyttäytyä vain, kuten sosiaalinen media heille kertoo, ja kun ananaksesta pizzasta kauhistuminen oli trendikäs meemi, eikä sitä ole korvattu, on tämä vaihe jäänyt näille zombeille päälle.
Mitä olette siitä mieltä, kun koripitsassa se pepperonipaprika onkin banaanichili?
oikeassa olet, eiköhän jokainen voi laittaa sellaiset täytteet mistä itse pitää.