Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mister koira - nettikauppa, onko kukaan tilannut?

Vierailija
28.09.2020 |

Mainostavat ainakin Instagramissa. Onko kukaan tilannut tuolta? Viikko sitten tilasin koiralle valjaat ja maksoin samalla. Heti perään tuli vahvistusviesti ja lupasivat ilmoittaa, kun tuote lähetetty. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Kaiken järjen mukaan tuotteen olisi pitänyt lähteä jo monta päivää sitten...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin pikaisella googletuksella jonkun epämääräisen nettikaupan ja FB sivun. Nettisivuilla ei mitään yhteystietoja tai perustietoja yrityksestä, tuotekuvat geneerisiä ja löytyvät muiltakin sivuilta. Saattaa hyvin olla ettet koskaan saa tuotetta.

Vierailija
2/12 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin, en koskaan saanut tuotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin valjaat 21.9. Sain sähköpostiin vahvistuksen, että lähetys on matkalla sekä China Postin seurantakoodin. Sen mukaan lähetys on lähtenyt kohdemaahan 29.9. Sen jälkeen ei ole mitään merkintöjä postin järjestelmässä. Ei ole ensimmäinen kerta, kun lähetys Kiinasta kestää yli kuukauden, mutta toki epäilyttää, että tuleeko tämä ikinä. Myyjän sivuilla ei ole yhteystietoja, ja s.postissa pyydetään kysymyksissä ottamaan yhteyttä outoon osoitteeseen: tiedot@misterkoira.com

Vierailija
4/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiinakauppa? Ja aloittaja ja kolmonen odottaa että tuote tulee viikossa? 

Vierailija
5/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu menee Costa Ricaan. Pankki kehoitti tänään sulkemaan luottokorttini. Olen myös käynyt keskustelua heidän kanssa mesen kautta, viestit vähintäänkin epämääräisiä, vois olla vaikka Google kääntäjän kautta. Face sivuja ne putsaa koko ajan kommenteista, mitkä liittyy tuotteen toimitukseen. Tilausvahvistuksessa kun tulee se maps kartta ja toimitus osoitteeseen, mun paikkakunta on kirjoitettu väärin 🤨. Siis niin paljon hämärää ja kuukauden olen myös tuotetta odottanut. Kuulin myös, että erästä toista tilaajaa oli pankki kehoittanut sulkemaan luottokortin, ja näin teki. Semmonen..

Vierailija
6/12 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin aiemmin tähän ketjuun syyskuussa tekemästäni tilauksesta. Lähetys saapui tänään. Lentorahti Kiinasta kestää usein reippaasti yli kuukauden, koska posti kulkee ns. keräilyrahtina usean eri maan kautta. - Maksoin muuten tilaukseni PayPalilla, niin ei tarvitse murehtia korttitietojen varastamista eikä sulkea korttia. Kärsivällisyyttä siis muille odottelijoille.

Vierailija
7/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valjaat tuli kk jälkeen. Ovat kovat, painavat ja huono työnjälki. Palauttaisin, mutta en saa osoitetta. Viivyttelivät. Postikulut pitää maksaa itse. Nyt väittävät et 14 arkipäivää mennyt. Hoono soomi. Annan ulkopuolisen hoitoon koko p:een.

Vierailija
8/12 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 2kk sitten koiralle pedin 80 euroa eikä kuulunut mitään sen jälkeen 😠

Vierailija
9/12 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tilasin 2valjaat 10päivä marraskuuta ja maksoin myös heti eipä ole valjaita kuulunut kannattaisi varmaan porukalla tehdä rikos ilmoitus vaikka omalta kohdaltani summa oli vähäinen 59€ mutta jos usealle käy näin niin tulos on mahtava

Vierailija
10/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoin chinapostin seurantakoodi ja korona aika pidentää. Mun valjaat olivat saksassa pitkään kun kaikki tulee sen kautta ja nyt tulivat postilaatikkoon ja hyvät on.

Vierailija
11/12 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen ja sain mitä tilasin. Toimitus tosin kesti 1,5 kk.

12/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ns. Misterkoira on huijari, älkää ihmeessä tilatko mitään saatikka antako luottokorttitietoja, rahat häviävät, añnettujä sähköpostiosoitteita ei ole olemassakaan jne.

Terv. Vahingosta viisastunut (toivottavasti)