Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monien hankalien vuosien jälkeen olen aivan tuhottoman onnellinen ja tyytyväinen elämääni!!!

Vierailija
28.09.2020 |

Pakko vaan jakaa ja hehkuttaa! Olin pitkään työttömänä ja yritin samalla pistää pystyyn omaa firmaa, joka ei lähtenyt ollenkaan vetämään. Inhosin yritykseen liittyvää asiakkaiden kosiskelua ja ammattilaisille suunnattua myyntityötä, joka oli minulle todella vaikeaa. Uskoin, ettei minusta ole mihinkään ja olin varma, etten ikinä pääse leivän syrjään kiinni. Nyt sain vihdoin töitä, aloitin syyskuun alussa ja rakastan uusia hommiani! Olen aivan mielettömän onnellinen ja kiitollinen ihan joka hetkestä, ja vaikka palkka onkin mitätön, tunnen tekeväni tärkeää työtä ja se riittää. Kiitos elämä! Voimia kaikille syvyyksissä oleville. Älkää koskaan luopuko toivosta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Hieno viesti. :)

Vierailija
2/4 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tarvitsinkin juuri tällaista viestiä elämääni!

T. Liian paljon vaikeuksia liian kauan aikaa, ja nyt vielä tullut työttömyys kaiken päälle ja ikääkin on enkä olekaan päässyt uusiin töihin niin helposti kuin kuvittelin...

Vierailija
4/4 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Aina on toivoa! Itse sain uuden työn nyt keski-ikäisenä. Tämä uusi työ on moninverroin parempaa kuin entinen, vaikka ei tosin rahallisesti mutta muuten. Voin paremmin ja olen saanut halun oppia uutta takaisin. Kaikkea ei voi mitata rahassa.