Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin 3 vuotta polttamatta, viikonloppuna poltin 2 savuketta ja nyt on täysi himo saada tupakkaa. Näinkö helposti se menee?

Vierailija
28.09.2020 |

Viimeiset 2 vuotta koko tupakka on vain ällöttänyt enkä ole kertaakaan edes halunnut polttaa. Nyt viikonloppuna vedin sauhut kaverin röökistä ja tänään kahvitauolla tuli sellainen olo, että voi kun saisi taas tupakan. Näinkö helposti ne 3 vuotta menevät kaivoon??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menee. Siksi en itse aio lopettaa.

Vierailija
2/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin menee. Nyt kymmenen vuotta savuitta mutta useita vuoden kahden lakkoja takana.

Mutta nyt otat HETI itseäs niskasta kii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, kuten tuossa jo kerrottiinkin.

Mielihyväreseptorit, jotka ovat tavallaan olleet nukuksissa, aktivoituvat heti.

Ja addiktio alkaa samasta, kuin se silloin joskus saatiin kuriin.

Vierailija
4/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ilman tupakkaa 15 vuotta ja vieläkin tulee tilanteita, että voi kun maistuis tupakka.

Vierailija
5/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä saakelin vihainen itselleni ja tuntuu, että olen kiukkuinen, koska ei ole tupakkaa. Ei kai se kahdesta känniröökistä voi taas alkaa?

Ennen tätä 3 vuoden taukoa poltin n. askin viikossa.

Vierailija
6/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinista tulee pahempi riippuvuus kuin heroiinista.

Vierailija
7/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelottele, olen ollut reilun vuoden polttamatta. Kauhea ajatus että voisi alkaa taas tehdä mieli. Ei.

Vierailija
8/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin se valitettavasti usein menee. On muka jo päässyt irti, puoli vuotta, vuosi tai parikin edellisestä tupakasta niin mitäpä se haittaa jos yhden tai kaksi törpöttelyn lomassa polttaa.... Ja sitten onkin yhtäkkiä taas siinä mistä lähtikin ja uusi vierottautuminen edessä.

Vierailija
9/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään välillä unia röökin polttamisesta vuosien savuttomuuden jälkeenkin ja aamulla sitten tekis niin mieli saada tupakka aamukahvin kanssa.

Vierailija
10/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se meni mulla ja aloitin kahden vuoden jälkeen uudelleen. Kun sitten parin vuoden jälkeen lopetin uudelleen, vannoin etten enää ikinä koske tupakkaan ja olen pysytellyt etäällä.

Vierailija
11/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans 10 vuotta ilman tupakkaa. Poltan viihteellä ollessani eli noin 2 kertaa vuodessa (menee ehkä 10 tupakkaa maks). Kesällä oli yksi viikonloppu kun poltin kaks päivää putkeen ja meni askillinen yhteensä, seuraava viikko oli aika tuskaa kun teki kamalasti mieli tupakkaa. Onneksi se on nykyään niin kallista ettei tullut mieleenkään mennä ostamaan, mutta ihan hyvä muistutus itselle kuinka helposti se käy.

Aiemmin ei ole edes viihdekäytön jälkeen jäänyt himoja, päin vastoin on vain ällöttänyt.

Vierailija
12/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolme vuotta polttamatta. Yksi vietetty vuorokausi tupakoivan kaverin seurassa + hieman alkoholia ja jo maistuu taas rööki entiseen malliin. Nyt olen polttanut kolme viikkoa ihan entiseen malliin melkein askin päivässä.

Vierailija
13/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on kova huume. Ei ehkä vaikutuksiltaan pl. terveys, mutta riippuvuuspotentiaalia on.

Vierailija
14/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkosyöpä on kohtalosi, ei voi mitään.

Vierailija
15/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla aikoinaan möhlin minäkin, luulin että pari voisi polttaa ilman ratkeamista. Ei muuten voi. Poltin silloin taas muutaman vuoden kunnes kyllästyin aamuyskiin ja paskanmakuun suussa. Nyt 10 vuotta ollut jo polttamatta ja mukana tietoisuus, ettei edes yhtä voi enää huvikseen poltella. Olo parempi, ilma kulkee ja yskötkin on historiaa.

Vierailija
17/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi tulla yllätyksenä?

Olen ollut yli 15 vuotta polttamatta ja kesällä kun hengitin passiivisesti tupakansavua yhdessä tapahtumassa niin seuraavana päivänä teki vähän mieli tupakkaa. 

Vierailija
18/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan parina iltana kuussa, kun olen vapaalla. Ei tule himoja muulloin, kuin sen ekan lasillisen jälkeen. Tämä käytäntö on toiminut kohdallani jo yli 20v.

Vierailija
19/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, kuten tuossa jo kerrottiinkin.

Mielihyväreseptorit, jotka ovat tavallaan olleet nukuksissa, aktivoituvat heti.

Ja addiktio alkaa samasta, kuin se silloin joskus saatiin kuriin.

Tämä koskee kaikkia addiktipita. Ja käy vielä niin, että se alkaa samasta kuin mihin loppui ja kiihtyy.

Ei auta mikään aikamäärä.

Olen nähnyt vanhuksia, jotka olivat polttamatta kymmeniä vuosia ja dementteinä kaipaavat polttamista.

Vierailija
20/22 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltan parina iltana kuussa, kun olen vapaalla. Ei tule himoja muulloin, kuin sen ekan lasillisen jälkeen. Tämä käytäntö on toiminut kohdallani jo yli 20v.

Sinulla ei ole riippuvuutta.

Itse kadehdin näitä samanlaisia ihmisiä.

Itse olen niin koukussa kuin voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi