Olen ihastunut toiseen mieheen.
Näen häntä harrastuskuvioissa vähintään kerran viikossa. En tiedä onko tunne molemminpuolinen, voi olla että hän pitää minua kaverina, joka tapauksessa chattailemme fb:ssä muutamia kertoja viikossa, lähinnä harrastusasioista. Olen tuntenut hänet 2,5 vuotta, ja olen melko varma että hän olisi se oikea, jota mieheni ei todellakaan ole- alkuhuuman hälvettyä jo huomasin karmean erehdykseni.
Silti en aio tehdä mitään. Uskon ja luotan siihen että kaikki menee kuten on tarkoitettu. En halua loukata miestäni. Mutta jos tämä toinen mies on tarkoitettu minulle, asiat menevät itsekseen. Ehkäpä avokkini ihastuu toiseen, tai jättää minut muuten vaan, emme ole olleet kovin onnellisia aikoihin, liian suuret luonne-erot.
Mihinkään sivusuhteeseen en ikinä kykenisi enkä sellaista halua.
Tällä hetkellä nautin tästä endorfiinihumalasta. Ei mene kuin muutama päivä kun näen hänet harrastuskuvioissa jälleen. <3
Kommentit (8)
On tarkoitettu? Et ole naimisissa, ei ole lapsia? No pyydä sitä miestä jonnekin baariin illalla ja juotte vähän rohkaisua pohjille kun et taida selvin päin rohjeta tunnustaa, että haluat hänet ja häntä. Siinä sinulle "on kirjoitettu" -johdatusta.
Btw, tämä ketju on ollut täällä ennenkin. Katsoin, että vanha ketju on taas nostettu ylös ja hämmästyin suuresti kun näin ei ollutkaan.
Ei muuta ku istutat miehes alas ja sanot, ettet ole onnellinen ja haluat erota.
Mitä sitä huonossa suhteessa olemaan?
Vaikka ei ihastus ottaisikaan tulta allensa tulevaisuudessa, niin ootpahan sinkku, onnellinen ja valmis ottamaan vastaan sen jonka kanssa olet onnellinen.
Taas nähdään naisten todellinen luonne.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 04:18"]
Taas nähdään naisten todellinen luonne.
[/quote] mikä ihmeen todellinen luonne? Siis MINÄ näin avomieheni todellisen luonteen alkuhuuman hälvettyä, kun hän väsyi esittämään hyvää miestä ja alkoi olemaan oma itsensä eli laiska, saamaton, itsekäs, viinaanmenevä ja kestoärtyisä sohvaperuna.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 00:34"]
On tarkoitettu? Et ole naimisissa, ei ole lapsia? No pyydä sitä miestä jonnekin baariin illalla ja juotte vähän rohkaisua pohjille kun et taida selvin päin rohjeta tunnustaa, että haluat hänet ja häntä. Siinä sinulle "on kirjoitettu" -johdatusta.
Btw, tämä ketju on ollut täällä ennenkin. Katsoin, että vanha ketju on taas nostettu ylös ja hämmästyin suuresti kun näin ei ollutkaan.
[/quote] En ole koskaan aiemmin kirjoittanut tänne asiasta, eli ei ole minun ketjuni.
Meillä ei ole yhteisiä lapsia, minulla on yksi lapsi avioliitostani jossa mieheni jätti minut ystäväni takia,tällä hetkellä ovat naimisissa ja heillä on kaksi lasta.
Eikös tällaiset asiat kuulu elämään, aika kummallista että joku pitää heti vanhana ketjuna jos joskus on lukenut samanlaista. :-O
ap
up