Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kaipaan ihailua, flirttailua, huomiota

Vierailija
06.12.2013 |

Ihan mitä vain, mikä saa tuntemaan naiseksi. Kauniiksi ja haluttavaksi naiseksi.

Mutta istun vain kotona ja hoidan lapsia. Ei minkäänlaista sosiaalistaelämää. Oman miehen sanatkaan ei tunnu miltään. Sanoo vain, kun ei paremmasta tiedä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuva niin kehutaan ja kuolataan. Jos siis on aihetta. 

Vierailija
2/10 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on sentään mies. Mulla ei ole mitään sinne päinkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritäpä katsos olla vähemmän narsistinen, niin voi alkaa helpottaakin. Ketä säkin kuule niin ihmeemmin jaksat kiinnostaa.

Vierailija
4/10 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, minua moinen ällöttää.

Olisi tulut flirttiä vaikka millä mitalla, mutta torjun kaiken. Lisäksi kaikenlainen "voin puhua puolestasi pomolle" oksettaa... mieluummin tulkoon vaikka potkut kuin reittä pitkin!

Vierailija
5/10 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tulut flirttiä vaikka millä mitalla, mutta torjun kaiken. Lisäksi kaikenlainen "voin puhua puolestasi pomolle" oksettaa... mieluummin tulkoon vaikka potkut kuin reittä pitkin!

Vierailija
6/10 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 23:24"]

[/quote]

Kai nyt joskus kaipaat ihailun tunnetta? Eikö sitä jokainen nainen välillä kaipaa?

Vierailija
7/10 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän mistä puhut. Jätin exäni, koska häneltä ei saanut tuollaista positiivista huomiota. Onneksi elämässäni on nyt ihminen, jolta saan tuota kaikkea, vaikkemme ole suhteessa.

Vierailija
8/10 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita hame ja meikkiä ja kaupungille niin johan flirttaillaan. jos ei, silloin pitää miettiä miten vastata kysyntään. minä esim tiedän, että aina kun olen tavoitepainossani, miehet kääntävät päätään kun kävelen ohi. siis osa, ei tietenkään kaikki, mut sen verran että itse huomaa kelpaavansa ehkä jollekin muullekin. maailma on julma, on tietyt asiat millä saa huomiota ja se vaan pitää hyväksyä.

Vierailija
9/10 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 23:27"]

[/quote]

Kai nyt joskus kaipaat ihailun tunnetta? Eikö sitä jokainen nainen välillä kaipaa?

[/quote]

no en. mitä sillä tekisin?

Vierailija
10/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 23:27"]

[/quote]

[/quote]

no en. mitä sillä tekisin?

[/quote]

No vaikka piristäisit itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän