Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En yhtään tykkää ettei lapsen isä pidä syyslomaa

Vierailija
28.09.2020 |

Toivottavasti edes joululomaa pitää, että saa viettää lapsen kanssa aikaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä? Eihän useimmilla ihmisillä ole kuin neljä tai viisi viikkoa vuosilomaa? Kesälomalla 4vk + hiihtolomalla 1vk? Meillä pitää valita hiihtoloma TAI syysloma, molempia ei saa pitää vaikka olisi lomapäiviä jäljelläkin. Mihin sää nyt sitten sen syysloman pukkaat? Ja joulun välipäivät? Paitsi sitten ymmärrän sen moitteen, jos iskä on opettaja eikä ota syyslomaa vapaaksi.

Vierailija
2/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomaa? Ei kaikki ole opettajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Kaikillahan on 4 kuukautta vuosilomaa.

T. Opettaja

Vierailija
4/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä ei pidä syyslomaa lapsen (8v) syyslomaviikolla, joka on ns. isäviikko, vaan vasta seuraavalla viikolla. Koska kuulemma kaipaa lomaa enemmän kuin lapsi, joka on isäviikon päivät yksinään.

Vierailija
5/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään mahdollisuttaa pitää syyslomaa. Työnantaja ei salli edes palkatonta. 

Vierailija
6/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä? Eihän useimmilla ihmisillä ole kuin neljä tai viisi viikkoa vuosilomaa? Kesälomalla 4vk + hiihtolomalla 1vk? Meillä pitää valita hiihtoloma TAI syysloma, molempia ei saa pitää vaikka olisi lomapäiviä jäljelläkin. Mihin sää nyt sitten sen syysloman pukkaat? Ja joulun välipäivät? Paitsi sitten ymmärrän sen moitteen, jos iskä on opettaja eikä ota syyslomaa vapaaksi.

Mies on yrittäjä. Eikä hän pitänyt kesälomaakaan kuin pari viikkoa.

Vierailija
7/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä valinta , jollet arvosta yrittäjyyttä . hyvä vaan , kun on omaatahtoa , eikä hypi pillisi mukaan .Valinnoilla on seurauksensa !

Vierailija
8/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä valinta , jollet arvosta yrittäjyyttä . hyvä vaan , kun on omaatahtoa , eikä hypi pillisi mukaan .Valinnoilla on seurauksensa !

Niin on. Mekin asutaan erillään.

Vierailija
9/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos nyt vaan ammattivalittaja otat sen poikasi sinne sun sinkkukämppään leipomaan ja pelaamaan niitä lautapelejä. 

Vierailija
10/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen lomaa? Mun mies on yrittäjä ja ei ole ikinä pitänyt lomaa, joskus pari päivää vapaata.

Vierailija
11/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysloma on tänä vuonna aika turha loma, kun ei edes matkalle pääse. Me puolitetaan eksän kanssa, molemmat pitää 1-2 lomapäivää ja yrittää keksiä jotain ohjelmaa lapsille. 

Jos joku nyt haluaa tulla avautumaan siitä, että ei aina tarvitse olla ohjelmaa, niin meidän teinit varmaan haluaisi olla ihan rauhassa: tuijottaa puhelinta, katsoa Netflixiä, hengailla kavereiden kanssa ja valvoa aamuyöhön. Sitten vaan olisi tuskaiset pari viikkoa edessään, kun yritetään päästä normaaliin arkeen kiinni. 

Vierailija
12/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen lomaa? Mun mies on yrittäjä ja ei ole ikinä pitänyt lomaa, joskus pari päivää vapaata.

Miksi toimia yrittäjänä, jos ei saa vuosien jälkeenkään yritystään toimimaan kunnolla, niin että voisi pitää lomaa?

Vierailija
13/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään lomaa lapsen isällä ole juuri koskaan. ap

Vierailija
14/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toimia yrittäjänä, jos ei saa vuosien jälkeenkään yritystään toimimaan kunnolla, niin että voisi pitää lomaa?

Kiitos vaan, maatila pyörii oikein hyvin.

Vierailija
15/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sit tökkäs juuri tähän syksyyn, kun ei pidäkään syyslomaa? Sulla oli jotain sutinaa tiedossa ja olisit tarvinnut lapsivapaata?

Vierailija
16/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sit tökkäs juuri tähän syksyyn, kun ei pidäkään syyslomaa? Sulla oli jotain sutinaa tiedossa ja olisit tarvinnut lapsivapaata?

Ei ole. Mä elän loppuelämäni sinkkuna. Haluaisin vain, että hän viettäisi aikaa lapsen kanssa.

Vierailija
17/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mä elän loppuelämäni sinkkuna. Haluaisin vain, että hän viettäisi aikaa lapsen kanssa.

Juuri nyt tänä syksynä?

Vierailija
18/18 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt tänä syksynä?

No ihan milloin vaan. Minä olen melkein aina kaksin lapsen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme