Sisustusvinkkejä miehen asuntoon
On kantakaupungissa Helsingissä 60m2 asunto. Korkeat huoneet ja valkoista.
Mitä ikäiseni naiset mieluusti näkisivät tällaisessa? On omakin maku mutta mielenkiinnosta kysyn. Kiitos.
t. Mies, 30v, KTM
Kommentit (3)
Olen nainen ja minulla on aika maskuliininen maku. Tämä on ollut mieheni onni, sillä makumme ovat menneet yksiin:)
Sisustuksesi pitäisi lähteä ihan omista lähtökohdistasi, mistä pidät, millaisessa ympäristössä ja minkälaisten värien ympäröimänä viihdyt. Minä pitäisin tilat valkoisina ja lisäisin msutaa, koska pidän voimakkaista kontrasteista. Kirjat, levyt, taulut/muu taide ja muutamat tekstiilit toisivat väriä. Näkemättä tilaa on vaikea tietää. Itse pidän siitä, että verhot ja valaisimet ovat valkoisia (ainakin valaisinten sisäosat). Mieluummin vähän laadukasta kuin paljon halpaa. Hyvät säilytystilat, ettei tavaraa ole esillä liikaa, mutta ei kuitenkaan aneemista.
Sinuna pitäisin huolta, että persoonallisuutesi tulisi jotenkin näkyville sisustuksesta (harrastukset, mahdolliset matkat tai mikä ikinä sinua kiinnostaakaan).
Älä ahda huoneistoa liian täyteen tavaraa tai käytä tilaan nähden liian massiivisia kalusteita.
Valitse jokin aikakausi, tyylisuunta tai teema josta kokoat harmonisen kokonaisuuden eikä mitään sattumanvaraista Ikea-antiikki-sillisalaattia.
EI LASTULEVYKALUSTEITA EIKÄ MONTAA ERILAISTA PUUPINTAA SEKAISIN!!!
Seinille mieluummin oikeaa uniikkia taidetta tai vaikka itse otettuja valokuvia kuin sisustustauluja. Varsinkaan sitä iänikuista Ikea-seepraa en haluaisi nähdä.
Osta laadukas sohva ja matot.