Minulla on lauantaina pikkujoulut ja mitä ihana mieheni lupasikaan :)
Mieheni on omalla pikkujoulu reissulla parasta aikaa, kotiin oli tulossa vasta sunnuntaina.
Lupasikin tulla jo lauantai-iltana kotiin jotta voi tulla hakemaan sitten yöllä minut ravintolasta, ettei tarvitse paleltua taksijonossa. Ihana mies :)
Kommentit (18)
No just kakkonen! Ollaan oltu niin kauan naimisissa, että ollaan koettu vaikka mitä ja selvitty. Me annamme toistemme elää, emmekä myrkytä suhdettamme epäilyillä ja mustasukkaisuudella. Mieheni tekee pikkujouluissa mitä parhaaksi näkee ja se on ok. Minä haluan rakastella mieheni kanssa, en muiden ja siksi olen iloinen, että tulee hakemaan minut. ap
Oi, onpa ihana ele. Arvostaisin todella. Hyviä pikkujouluja!
Porvoossako ne pikkujoulut on? Sen verran paksua lässytystä.
ja tollaselle miehelle sit haluat antaa..
Oi miten ihana :) Pienet teot piristävät parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:52"]
Neljä päivää pikkujouluissa???
[/quote]
Tänään lähtivät juu ja reissu kestää sunnuntaille. ap
Mitä outoa tässä nyt taas on? Kaikki ei elä justiinsa niinku sinä. Ja muutenki niin ihme porukkaa täällä, koko ajan epäillään pettämisestä tai ollaan yllyttämässä eroon pienimmästäkin. Tai toinen ääripää miehet on miehiä joiden kuuluuki saada tehä ihan mitä haluaa, turha vikistä, kannattas laihduttaa jne. Tai sit muuten vaan lytätään tai katotaan kieroon joka asiassa. Haistakaa kukkanen! :D Ehkä tää nyt ei oo paras ketju tälle kommentille mut tursuaa vaan korvista jo tän palstan negatiivisuus ja absurdius.
t. ei ap
Hei KAIKILLA se, että tekee toiselle jonkun palveluksen ei tarkoita, että olisi itse ollut pahoilla teillä.
Minunkin mieheni voisi luvata hakea minut yöllä pikkujouluista ja on aika monista pippaloista hakenutkin. Hän ei silti ole mitenkään mustasukkainen tai omistava ja JOS olisin halunnut viettää riettaampaa elämää, olisin ihan hyvin voinut, koska mies hakee minut sieltä mistä pyydän silloin kun pyydän. Se ei myöskään merkitse sitä, että hän itse olisi ollut jossain pahoilla teillä (miksi epäilisin häntä, kun epåile itseänikään) mutta jos nyt sit olisikin niin mitä sitten?
Heh, haluaa vaan varmistua ettet petä häntä. Hän luultavasti toimi toisin omalla reissullaan..
t. Mies
Kyllä teitä naisia on helppo vedättää. Nytkin apn mies nostetaan jalustalle, vaikka ehdotuksen takana lienee miehen oma etu. Aivan mahtavaa!
Menen aivan sanattomaksi kun luen teidän viestejä :/ Jos haluaisin pettää miestäni niin olisin sanonut hänelle, että pysyy nyt vaan siellä omalla reissulla ja etten tarvitse kyytiä. Reissaamme mieheni kanssa paljon yhdessä ja erikseen, eihän siitä mitään tulisi jos epäilisimme toisiamme jatkuvasti. Minä en tosiaan tiedä pettääkö mieheni minua mutten vaivaa sillä päätäni (ellei sitten jää kiinni). Hyvää Itsenäisyyspäivää teille kaikille kuitenkin :) ap
Se on itse rillutellut nyt yhden yön ja haluaa tulla varmistamaan, ettet sinä tee kuten hän. Tsori!
t. Realist